تخت و تشک هتلی

دلایل راحتی تشک هتلی

این یک واقعیت است که هیچ مکانی مانند خانه وجود ندارد. با این حال، چیزی خاص و راحت در مورد تخت های اتاق هتل وجود دارد که اغلب ما را به داشتن یک تعطیلات طولانی ترغیب می کند. اگر تا به حال روی تخت هتلی راحت خوابیده اید و احساس می‌کنید که در بهشت ​​هستید، احتمالاً این سوال برایتان پیش می آید که این هتل های لوکس تخت خود را از کجا می آورند. شیک ترین هتل ها تخت و تشک های مخصوص ساخته شده را به صورت آنلاین یا از یک سازنده خاص دریافت می کنند. برخی از تولیدکنندگان رویه تشک سطح بالا می گویند که آنها نیز محصولات خود را به مصرف کنندگان معمولی می فروشند. با این حال، دیگران تشک های لاتکس یا هر نوع تشک هتلی دیگری را منحصراً برای هتل های خاص ایجاد می کنند. این بدان معناست که هر تشکی که در یک هتل لوکس استفاده می شود برای مصرف کنندگان معمولی در دسترس نیست.

 

بهترین تشک هتلی در ایران

 

انواع تشک‌های مورد استفاده هتل‌های 5 ستاره

متداول‌ترین نوع تشک‌هایی که در اکثر هتل‌های 5 ستاره برای ایجاد احساس راحتی بیشتر در تخت خواب‌شان برای مهمانان استفاده می‌شود، به شرح زیر است:

  • تشک مموری فوم: از آنجایی که تشک های مموری فوم می توانند با فرم بدن شما مطابقت داشته باشند، به شما کمک می‌کنند تا از هر موقعیت خوابی بدون ایجاد احساس ناراحتی لذت ببرید. مهمانانی که از خوابیدن روی تشک های مموری فوم لذت می برند، احتمالاً فشار و درد کمتری در بدن خود احساس می کنند. علاوه بر این، این تشک ها حتی می توانند حرکت شما را جذب کنند. بنابراین، هیچ شانسی برای بیدار شدن شما در شب با حرکت همسرتان در حین چرخش یا چرخش در حالت خواب وجود ندارد.
  • تشک بادی: احتمالاً وقتی به تشک‌های بادی فکر می‌کنید، تخت‌های بادی به ذهن شما خطور می‌کنند، اما این‌ها چیزی متفاوت از آن‌هایی هستند که در سفرهای کمپینگ دیده‌اید. این تشک های راحت حاوی محفظه های پر از هوا به جای سیم پیچ هستند. بنابراین، می توانید آنها را به راحتی تنظیم کنید و به همان نواحی بدن فشار وارد نمی کنند. همچنین تشک های با کیفیت خوب دیگری نیز برای زوج هایی با ترجیحات خواب متفاوت وجود دارد.
  • تشک لاتکس: تشک‌های لاتکس از لاستیک مصنوعی یا طبیعی ساخته شده‌اند و شناخته شده‌اند که با همان سطح راحتی تشک هتلی که از یک تخت خواب با مموری فوم با کیفیت خوب دریافت می‌کنید، از کاربر پشتیبانی می‌کنند. این تشک ها برای مهمانانی که تشک های سفت تر را ترجیح می دهند بسیار مناسب است. هتل ها اغلب یکی از این تشک ها را انتخاب می کنند که بیشتر برای انواع تخت خواب ها و ترجیحات آنها مناسب است.

 

محافظ تشک هتلی

 

چگونه تشک هتل مانندی را در خانه احساس کنیم؟

در حالی که بیشتر هتل‌های مجلل از تشک‌های روبالشی برای برآورده کردن نیازهای خواب هر مهمان استفاده می‌کنند، لازم نیست روبالشی بهترین گزینه برای خانه شما باشد. برخی از هتل ها اشاره کرده اند که مهمانانشان تشک های مموری فوم یا تشک های فنری داخلی با سفتی متوسط ​​را دوست دارند. هر نوع تشک دارای مزایای منحصر به فرد خود است. اما ترفند برای لذت بردن از یک خواب کامل شبانه در خانه این است که انواع تشک ها را امتحان کنید و بهترین تشک را برای خود پیدا کنید. هنگامی که نوع مناسب تشک را به صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه پیدا کردید، باید اندازه آن را برای تخت خواب و سطح سفتی خود نیز در نظر بگیرید تا پشتیبانی بهتری داشته باشید. کارشناسان اغلب توصیه می کنند برای داشتن یک تجربه هتل مانند، پنج بالش به تخت خود اضافه کنید. ممکن است دو بالش پر نرم و دو بالش جایگزین و همچنین یک بالش بودوار را برای تخت راحت خود انتخاب کنید. برای افزایش جذابیت زیبایی تخت خود، می توانید ملحفه های سفید را در نظر بگیرید. هتل های برتر معمولا از سه ورق استفاده می کنند – یک ورق تخت، یک وسط و در نهایت یک ورق نصب شده. علاوه بر این، روی تخت خود را با یک لحاف مخملی بپوشانید و برای بهترین خواب هتل مانند بپرید.همچنین برای استفاده در هتل نیز می‌توانید روی تخت خود را با یک لحاف لایت هتلی مناسب بپوشانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *