انتخاب تشک هتلی

هتل ها از چه نوع تشکی استفاده می‌کنند؟

سه نوع تشک در بین هتل های مجلل بسیار شناخته شده هستند. آن 3 دسته عبارتند از:

  • تشک هیبریدی: تشک های هیبریدی به طور فزاینده ای محبوب می شوند، زیرا آنها تعادلی بین حالت فنری و مموری فوم (فوم هوشمند) ارائه می دهند. این تشک‌ها فشار زیر شانه ها و باسن را برای افرادی که به پهلو می خوابند کاهش می دهد.
  • تشک فنری: تشک فنری رایج ترین تشک در بین سه نوع تشک است. آنها برای مدت طولانی در دسترس هستند و نسبتاً مقرون به صرفه هستند. این تشک ها همچنین راحتی و پشتیبانی خوبی از بدن در هنگام خواب ارائه می دهند
  •  تشک مموری فوم: تشک های مموری فوم نیز از معروف ترین انواع تشک هتلی هستند. آنها با خطوط بدن مطابقت دارند، فشار را کاهش می دهند و به کاهش پرتاب و چرخش در طول شب کمک می کنند. این یکی از ویژگی های فرد خواب را به خواب عمیق تر و آرام تر هدایت می کند. تشک های مموری فوم نیز بادوام هستند و برای مکان های پرتردد مانند اتاق های هتل انتخاب خوبی هستند.

لحاف و تشک هتلی

 

حتی اگر کیفیت تشک و ویژگی های آن متفاوت است، معیارهای استاندارد خاصی باید در هنگام انتخاب تشک برای هتل به خوبی تنظیم شوند.

معیارهای انتخاب تشک در هتل چیست؟

یک تشک باید بر اساس پارامترهای پیشنهادی زیر واجد شرایط باشد:

  1. عرض تخت برای یک نفر باید 90، 100 یا 120 سانتی مترباشد.
  2. عرض تخت برای دو نفر باید 160(کویین)، 180(کینگ) یا 200(کالیفرنیا) سانتی متر باشد.
  3. مجموع ارتفاع تشک و تخت باکس هتلی باید بین 45 تا 55 سانتیمتر باشد.
  4. درجه سفتی تشک می بایستی متوسط باشد (نه خیلی سفت و نه خیلی نرم).
  5. حداقل بستر برای هر نفر باید دو ملحفه، بالش، لحاف یا پتو، محافظ تشک هتلی روکش تخت باشد.

 

خرید تشک هتلی

 

چرا تخت‌های هتل خیلی خوب هستند؟

اتاق های هتل مجموعه ای کامل از تلاش ها، سخت کوشی و هزینه ها هستند. هنگامی که به قصد فرار از کارهای روزمره، هتلی را چک می کنید، یکی از ایدئولوژی هایی که بین شما و هتلتان ثابت می ماند این است که به شما احساس خانه را جایی بسیار دورتر از خانه را بدهد. با این حال، تخت های هتل فقط یک تشک نیستند، بلکه یک تجربه و مجموعه ای کامل از تلاش ها، سخت کوشی و هزینه ها هستند. درست از ملحفه، بالش، کوسن، روتختی، پتو، حوله گرفته تا سرویس اتاق و نگهداری منظم. اقامت در هتل بسته‌ای مفید است که باعث می‌شود احساس رهایی داشته باشید و به خوابی آرام برسید.

تفاوت در ساخت تشک

یکی دیگر از دلایل راحت بودن تخت های هتل به دلیل ساخت تشک هتلی آنهاست. آنها به گونه ای ساخته شده اند که به طور گسترده با طیف نامحدودی از فریم های بدنه مطابقت دارند. ساخت یک تشک نقش اساسی در تجربه کلی کاربر آن دارد.

چگونه در خانه تشکی مانند هتل بسازیم؟

در حالی که بیشتر هتل‌های مجلل از تشک‌های روبالشی برای برآورده کردن نیازهای خواب هر مهمان استفاده می‌کنند، لازم نیست روبالشی بهترین گزینه برای خانه شما باشد. برخی از هتل ها اشاره کرده اند که مهمانانشان تشک های مموری فوم یا تشک های فنری داخلی با سفتی متوسط ​​را دوست دارند. هر نوع تشک دارای مزایای منحصر به فرد خود است. اما ترفند برای لذت بردن از یک خواب کامل شبانه در خانه این است که انواع تشک ها را امتحان کنید و بهترین تشک را برای خود پیدا کنید. هنگامی که نوع مناسب تشک را به صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه پیدا کردید، باید اندازه آن را برای تخت خواب و سطح سفتی خود نیز در نظر بگیرید تا پشتیبانی بهتری داشته باشید. کارشناسان اغلب توصیه می کنند برای داشتن یک تجربه هتل مانند، پنج بالش به تخت خود اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *