خرید بالش هتلی

بهترین بالش هتلی

در این مطلب به بررسی بهترین بالش‌های هتلی خواهیم پرداخت. می‌توانیم بهترین بالش‌های بازار را بررسی کنیم و هر آنچه لازم است در مورد انتخاب بالش هتلی بدانیم را بخوانیم.

بالش هتلی چیست؟

بالش در مجموعه کالای خواب نقش مهمی در ایجاد آرامش دارد و استاندارد نبودن آن باعث آسیب و درد در بعضی قسمت‌های بدن می شود یکی از اجزای مورد توجه در این محصولات که تاثیر زیادی در ایجاد یک خواب راحت می تواند داشته باشد زیر سری یا بالش است، بالش بسیار نرم و یا خیلی سفت که باعث ایجاد درد در ناحیه گردن می شود غیر استاندارد محسوب می‌شود. امروزه انواع بالش‌ها در اشکال مختلف طراحی و تولید می شوند. امروز در هتل‌ها انواع بالش ها استفاده میشوند.این بالش‌ها دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه بیشتر به آن میپردازیم , ما در منسوجات هتلی پارس براساس نیاز و در هرسایز با هر کیفیت طبق سفارش بالش و انواع تخت خواب هتلی و ملحفه را برای متقاضیان و مشتریان عزیز فراهم نماید.

عکس تشک هتل هیلتون

تشک هتل هیلتون

جدیدترین بالش های هتلی

انواع بالش را می‌توان برای هتل استفاده کرد. چند وقتی است که بالش مموری فوم در هتل‌ها برای مهمان ها بسیار پرطرفدار شده است. البته که به دلیل شیوع و همه گیری کووید 19، سطح خدماتی و رشد مهمان نوازی دچار افت شدید شد اما به هرحال این تغییرات بعد از اتمام این روزها به سرعت جای خود را در بین هتل ها باز میکنند.

همینطور بالش های الیافی با نوع خاصی از الیاف با دنیر پایین تر که موجب نرمی و لطافت بالش می شود نیز مورد توجه مسئولین خرید هتل ها قرار گرفته است.

شرایط یک بالش هتلی عالی

اندازه بالش: به ابعاد کلی بالش، مشخص شده در سانتیمتر، عرض X طول اشاره دارد. توجه داشته باشید که بالش‌ها با اندازه تمام شده خرید و فروش می شوند، اما با اندازه برش ساخته می شوند که اندازه پوسته بالش قبل از پر شدن است. یک بالش استاندارد 50X70 تمام شده، البته امکان سفارشی سازی سایر بالشها در سایزهای دیگری مثل 60X80 نیز وجود دارد که مناسب برای تخت های کینگ سایز یا کالیفرنیا می باشند.

وزن بالش: به وزن محتویات بالش اشاره دارد که بر حسب گرم مشخص شده است.
ماده پرکننده بالش: به محتوا یا مواد داخل بالش اشاره دارد.
پارچه رویه بالش: به پوشش یا بیرون بالش اشاره دارد. مشخصات کنه شامل محتوای آن (50/50 پلی/پنبه) و تعداد نخ آن است که در تار (نخ های عمودی) و پود (نخ های افقی) مشخص شده است، مانند 76/56، که تعداد نخ های یک مربع است.
لبه بالش: اشاره به نوع دوختی است که برای بستن بالش و اتصال دوخت به یکدیگر استفاده می شود. اکثر بالش‌های سازمانی دارای لبه‌های دوخته‌شده اوورلاک هستند که برای مقاومت در برابر استفاده تجاری طراحی شده‌اند.

بالش های الیافی هتلی خوب چه ویژگی هایی دارند ؟

  • استفاده از الیاف درجه یک که باعث حساسیت نشود.
  • قابلیت شستشو
  • ارتفاع مناسب
  • رویه نخی و لایه محافظ جهت جلوگیری از خروج الیاف
  • الیاف درجه 1 جهت عمر بالا و نرمی
  • ابعاد استاندارد 50*70 سانتیمتر

نمایندگی فروش پتو و بالش هتلی

ما در منسوجات هتلی پارس تمامی اقلام کالای خواب را به صورت تخصصی برای شما عرضه میکنیم. در بخشی قسمت ها به صورت مستقیم تولید انجام میدهیم و دیگر محصولات را از بهترین شرکت ها برای شما تامین میکنیم. تا کنون به هتل های زیادی کمک کرده ایم. به ویژه در تامین بالش هتلی همیشه بهترین ها را با بهترین قیمت تامین کرده ایم. خوشحال می شویم به شما هم کمک کنیم.

بهترین برندهای بالش هتلی

ما بهترین بالش های بازار را از بهترین برندها بررسی کرده ایم که در زیر به معرفی آنها می پردازیم:

بالش میکرو وکیوم گرین رست

بالش میکرو وکیوم گرین رست که پر فروشترین محصول ما بوده است. این بالش در سایز استاندارد 50*70 تولید میشود. الیاف آن میکروژل یا به صورت تخصصی با دنیر 3 می‌باشد که در یک پوشش پارچه ای لطیف میکرو قرار گرفته است. وزن این بالش 1350 گرم است که برای استفاده بسیار عالی است. هم مهمانان خارجی که علاقه به بالش های کوتاه تری دارند از این بالش ابراز رضایت کرده اند هم میهنان گرانقدرمان.

بالش میکرو وکیوم هتلی گرین رست

یکی از بهترین بالش هتلی , بالش رویا می باشد که توسط شرکت رویا تولید و عرضه می شود از مشخصات آن می توان به محتویات درونی که از الیاف میکروفایبر پر شده است و وزنی معادل 1400 گرم دارد این بالش هتلی در ابعاد استاندارد 50*70 و پارچه رویه آن از پنبه 100% می باشد .

بالش کانگورو هتلی

بالش کانگورو

بالش هتلی کانگورو از دیگر بالش های محبوب و پر مصرف می باشد محتویات درونی این بالش تهیه شده از الیاف نانوفایبر که دارای یک بالش کوچک (30*50) در داخل آن می باشد بدین سبب می توان بالش را در ارتفاع کمتر تغییر داد از دیگر ویژگی های آن می توان به روکش تهیه شده از جنس تنسل و قابلیت شست شو بودن آن اشاره نمود.

بالش میکروژل هتلی

بالش های بلورست ، در ابعاد استاندارد 70*50 وزن 1400 گرم , پر شده از الیاف ضد حسایت و انتی باکتریال , میکروژل وارداتی است , پارچه به کاررفته در آن velvet که باعث گردش هوا و عدم تعریق پوست می شود طراحی این نوع باعث کاهش فشار روی گردن و متناسب با وزن سرو گردن می باشد .

بالش هتلی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

ویژگی های زیادی را میتوان برای یک بالش هتلی خوب نامبرد که شامل:

  • رویه نخی با کیفیت و قابل شست شو داشته باشند.
  • حرکت آسان زیر سر و گردن داشته و باعث کاهش گردن درد تا حد زیاد باشند.
  • آنتی باکتریال بوده و از الیاف ضد آلرژی و حساسیت به میزان کافی پر شده باشند
  • انعطاف پذیر و راحت باشند
  • در ابعاد و ارتفاع استاندارد تهیه شده باشند.

چه نوع بالشی برای هتل مناسب تر است ؟

بالش مناسب گردن درد

بالش های مناسب گردن درد به شکل یو شکل هستند که دور گردن قرار می گیرند این نوع مناسب افرادی است که زیاد با کامپیوتر کارمی کنند و یا در طول روز زیاد رانندگی می کنند .

افراد مبتلا به درد زانو خوابیدن به پهلو باعث آزردگی و سایش بیشتر زانو در آنها می شود این نوع بالش ها هنگام خواب بین زانو قرار میگیرند .

این نوع بالش ها مخصوص افرادی ساخته شده است که زیاد خرو پف می کنند این نوع از لحاظ نرمی و سفتی در حد متعادل قرار داشته و ارتفاع استانداردی دارند و وضعیت سرو گرن روی آن به شکلی است که تنفس به راحتی انجام می پذیرد .

نمایندگی فروش انواع پتو , بالش هتلی و سرویس هتلی مجموعه لایکتیک با داشتن بهترین برند های معتبر و بنام کالای خواب شما را در انتخاب بهترین لوازم و تجهیزات کالای خواب هتلی یاری نموده و اطلاعات لازم را در انتخاب و خرید کالای خواب هتلی مناسب اعم از جنس , رنگ و ابعاد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .برای اطلاع مشاوره انتخابی مناسب و اطلاع از لیست قیمت های کالای خواب هتلی با ما تماس بگیرید .

1 دیدگاه

  1. بازتاب: مزایای بهترین بالش هتلی - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *