بالش هتلی خرید

مزایای بهترین بالش هتلی

وقتی صحبت از تجهیز اتاق هتل به میان می‌آید، بالش‌ها ممکن است جزییات کوچکی به نظر برسند، اما بالش نامناسب می‌تواند خواب راحت را از بین ببرد و مهمانان را به بازگشت از هتل وادار کند. به همین دلیل است که هتل‌ها تلاش می‌کنند تا بالش‌های مناسبی را انتخاب کنند تا هرچه بیشتر مهمانان را راضی کنند. در واقع، بسیاری از هتل‌ها اکنون بالش‌ها را با انتخاب‌های مختلف برای استحکام، پر شدن و اندازه ارائه می‌دهند تا طیفی از اولویت‌ها را برآورده کنند .یکی از مهم‌ترین کالاهای خواب هتلی، بالش هتلی می‌باشد. بالش هتلی در راحتی خواب مهمانان هتل تاثیر مهمی دارد. در هتل‌ها از انواع بالش هتلی استفاده می‌شود که هر کدام ویژگی منحصر بفرد خود را دارند. بالش‌ها محل تجمع باکتری و قارچ‌ها است بنابراین باید هر دو یا سه سال یکبار تعویض کرد. در این مطلب می‌خواهیم درباره ویژگی‌های بهترین بالش هتلی و نکاتی درباره آن صحبت کنیم.

 

مزایای بالش هتلی

 

ویژگی‌های بالش هتلی مناسب

بالش هتلی خوب مزایا و ویژگی‌هایی دارد که مورد توجه مهمانان هتل قرار بگیرد و مورد رضایت آنان باشد. این مزایا عبارتند از:

  • ضد حساسیت و ضد آلرژی باشد.
  • آنتی باکتریال باشد.
  • انعطاف پذیر، نرم و راحت باشد.
  • در ابعاد و ارتفاع استاندارد تهیه شده باشند.
  • رویه نخی با کیفیت و قابل شستشو داشته باشد.
  • بالش هتلی باید رنگ روشن باشد.

برای هتل‌ها از چه نوع بالشی استفاده می‌شود؟

  1. بالش هتلی با الیاف توخالی: بالش هتلی با الیاف توخالی از پلی استر ساخته شده است و تمایل به ایجاد حس فنری سبکی دارد که بالشی با جهش و پشتیبانی زیاد ایجاد می‌کند. به دلیل وجود مواد توخالی در سراسر موارد، این نوع بالش یک بالش تنفسی به حساب می‌آید. قیمت این بالش بسیار مقرون به صرفه است. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم این نوع بالش‌ها برخلاف بالش پر، مجبور نخواهید بود آن‌ها را زیاد پف کنید.
  2. بالش میکروفیبر: میکرو الیاف پرکننده ای است که از الیاف پلی استر ریز که تمایل دارند محکم به هم بافته شوند و جایگزینی بسیار راحت برای پرکننده‌های طبیعی هستند، ساخته شده است. یکی از مزایای این نوع بالش ضدمیکروبی بودن آن‌ها و دفع رطوبت آن‌ها می‌باشد. قیمت این نوع بالش کمی گران‌تر است و مراقبت و نگهداری از آن‌ها راحت می‌باشد.
  3. بالش طبیعی: بالش طبیعی بالشی است که با الیاف طبیعی مانند پر پرندگان پر شده است. بالش‌های طبیعی گران‌تر از بالش‌های مصنوعی هستند و بیشتر در هتل‌های لوکس یافت می‌شود.
  4. بالش هتلی از جنس پر: این نوع بالش یکی از انواع بالش‌های لوکس به حساب می‌آید. این بالش‌ها با پر اردک یا پر غاز پر شده است. بالشی هتلی ترکیبی که از پر هم پر شده است گزینه ای بهتر از بالش‌هایی از پر خالص است. زیرا اگر از پر خالص باشند، پس از مدتی فرورفته شده و آزارتان می‌دهند. یکی از معایب این نوع بالش هنگامی که از بسته بندی برای اولین بار خارج می‌شود، بدلیل اینکه یک محصول طبیعی است کمی بودار هستند. اگر به پرندگان آبزی حساسیت دارید از این نوع بالش صرف نظر کنید.

انواع بالش هتلی

 

راهنمای خرید بالش هتلی

هنگام خرید بالش هتلی باید به نکاتی توجه کنید تا از خرید خود راضی باشید و مهمانان هتل شما نیز از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. این نکات به شرح زیر است:

  • به سایز و اندازه و استاندارد بودن بالش دقت کنید.
  • به جنس و الیاف به کاررفته در بالش دقت نمایید که باعث مقاومت و دوام بالش هتلی شما می‌شود.
  • قیمت بالش باید مقرون به صرفه باشد.
  • بالش هتلی باید ضد حساسیت و ضد آلرژی باشد.
  • به قابل شستشو بودن یا نبودن بالش دقت کنید.

امیدواریم از مطالعه این مطلب بهره برده باشید. در این نوشته در مورد بهترین بالش هتلی و مزایای بهترین بالش هتلی پرداختیم. بعلاوه  در سایت ما مطالبی در مورد ملحفه هتلی نیز موجود است که مطالعه آن را نیز به شما توصیه میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *