هتل اکور

استفاده از رسانه های اجتماعی برای یک پیشنهاد هیجان انگیز برای مهمانان هتل

استفاده از رسانه های اجتماعی برای یک پیشنهاد هیجان انگیز برای مهمانان هتل

رسانه های اجتماعی افزایش دهنده وفاداری در Accor

طبق گفته نانسی تریوس در USA Today، هتلهای Accor در مورد خواص Sofitel و Novotel در فیلادلفیا، شیکاگو، نیویورک و واشنگتن دی سی – چیزهایی که مشتریان را نسبت به هتل ها وفادار می سازد بررسی می کنند و سپس برای شناسایی منافع مهمانان به بررسی پروفایل های عمومی اجتماعی می پردازند. Magali Jimenez Bervillé، مدیر تجارت الکترونیک آمریکای شمالی برای Accor گفت: پس از آن یک هدیه به منظور “پذیرش مهمان به سطح بعدی، به یک سطح قدرتمند تر برگزیده شد” انتخاب شد..

رسانه های اجتماعی و وفاداری مشتریان

برای مثال:

  •  برای مهمانانی که غذای خوب را دوست دارند، یک تور برای تمام روز در شیکاگو همراه با یک شب در برج آب Sofitel شیکاگو است.
  • برای مهمانانی که ماهیگیری را دوست دارند، یک سفر ماهیگیری سازگار با محیط زیست در خلیج سن دیگو.
  • برای مهمانانی که اتومبیل های لوکس را دوست دارند، یک گواهینامه رانندگی فراری و لامبورگینی را در اختیارتان قرار می دهد.
  • برای مهمان که اسپا و ماساژ دوست دارد ، یک روز در آبگرم Hela در واشنگتن، D.C.، به علاوه اقامت شبانه در Sofitel.
  • و برای مهمان که ورزش دوست هستند، بلیط های VIP به یک بازی هاکی بین سارقان سان خوزه و بال های قرمز می دهند. the San Jose Sharks Vs the Red Wings
3-ways-sports-organizations-use-social-media-to-increase-fan-loyalty

3-ways-sports-organizations-use-social-media-to-increase-fan-loyalty

car hotel

car hotel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *