خرید ملحفه هتلی

چرا تخت های هتل خیلی راحت هستند؟

اگر تا به حال در یک هتل عالی 5 یا 4 ستاره اقامت داشته‌اید، ممکن است متوجه تخت‌های مجلل راحت و احساس خدایی بودن آنها در مقایسه با آنچه در خانه خود دارید شده باشید. تخت‌های هتل به دلایل مختلفی بسیار راحت و آرامش‌بخش هستند، اما دلیل عمده این تفاوت به این دلیل است که صنعت مهمان‌نوازی فکر، تحقیق و پول زیادی را صرف یک تجربه عالی برای شما می‌کند. آنها می خواهند تجربه شما فراموش نشدنی باشد و یکی از راه های عالی برای دستیابی به آن از طریق یک تخت خواب شیک و آرامش بخش است.

مدیریت هتل هر اقدامی را انجام می دهد تا تخت های خود را آماده پذیرایی یک خواب عالی کند تا آسایش از آن تراوش کند. درست مانند اینکه بالش های هتلی واقعا راحت هستند، تشک و ظاهر کلی آن برای تجربه آرامش شما حیاتی است و هتل ها ممکن است چندین استراتژی را برای اطمینان از خاطره انگیز بودن تجربه شما انتخاب کنند.

 

تصویر باکس هتلی

باکس هتلی

 

کاهش فشار عالی و پشتیبانی کافی از طریق طراحی

بیشتر هتل‌های درجه یک روی تشک‌های باکیفیت و لوکس سرمایه‌گذاری می‌کنند که در محدوده متوسط تا محکم قرار دارند و پشتیبانی عالی برای کمر و ستون فقرات ایجاد می‌کنند و نقاط فشار حیاتی را کاهش می‌دهند. این تشک های خاص نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه طیف وسیعی از امکانات رفاهی و تجملی را ارائه می دهند که در خانه خود نخواهید یافت. آنها حرکت را ایزوله می کنند، دما را تنظیم می کنند، ستون فقرات شما را در یک راستا نگه می دارند و حتی پس از ماه ها استفاده، دوام و انعطاف پذیری خود را حفظ می کنند.

 

منسوجات هتلی پارس

تشک هتلی تخصص ماست

با ما تماس بگیرید. 09122531384

 

تخت باکس هتل از تشک هتلی استفاده می کنند که به راحتی می توانند مهمانان زیادی را در طول سال در خود جای دهند. آنها ممکن است در انواع فنر منفصل، فنر متصل و یا ترکیب آنها با فوم هوشمند (Memory foam) باشند و به همین دلیل سطح بالایی از راحتی و پشتیبانی داشته باشند. تشک فنر متصل از مجموعه ای از فنرهای پیچیده تشکیل شده است که به شما کمک می کند تا در طول شب خنک تر بخوابید. تشک های مموری فوم به شکل محکمی به شکل پشت و لگن شما می آیند، نقاط فشار را کاهش می دهند و حرکت بدن شما را منحرف می کنند تا بتوانید بدون هیچ گونه مزاحمتی آرام شوید.

تشک های مموری فوم در هتل ها نیز خاص هستند زیرا بر خلاف تشک های مموری فوم معمولی که می توانید در خانه از آنها استفاده کنید دارای ویژگی های تنظیم کننده دما هستند. آنها ممکن است دانه های ژل کوچک یا فوم سوراخ دار داشته باشند که شما را در طول شب خنک نگه می دارد.

 

آنکارد کردن ملحفه هتلی

 

هتل ها از بهترین ملحفه‌های نرم استفاده می کنند

یکی از دلایل اصلی راحت بودن تخت های هتل این است که با ملحفه های نرم لوکس و درجه یک پوشیده شده اند. مدیریت مواد سبک، ابریشمی، قابل تنفس و ترد مانند ابریشم یا پنبه مصری با تعداد نخ های 300 یا بالاتر را به دلیل نرمی عالی انتخاب می کند.

ملحفه های استفاده شده بر روی تخت های هتل، احساس راحتی و آرامش را بیشتر می کند، بنابراین شما احساس راحتی می کنید. آنها نه تنها نرم هستند، بلکه بوی فوق العاده ای نیز دارند، به لطف شوینده های ویژه، نرم کننده های پارچه، پاک کننده ها و سایر عوامل خوشبو کننده که تجربه کلی آرامش را افزایش می دهند. رایحه مطبوع آن حس آرامش و آرامش را به شما می دهد تا بتوانید در طول شب با آرامش بخوابید.

 

پارچه سفید هتلی

 

هتل‌ها همچنین از ملحفه‌های صافی استفاده می‌کنند که به‌طور مرتب اتو کشیده، کشیده و به‌درستی زیر تشک قرار می‌گیرند تا فقدان چین و چروک آن را مرتب و جذاب نشان دهد. آن‌ها از روش‌های آنکارد خاصی استفاده می‌کنند که در آن یک ملحفه روانداز ساده در پایین و مقداری از آن را می‌چینند، در حالی که بقیه را روی هر گوشه تا می‌کنند و سپس آن را به عقب می‌برند. این ارائه مرتب تجربه خواب شما را افزایش می دهد.

وقتی از تخت هتل بالا می روید، می بینید که مدیریت کیفیت ملحفه هتلی را در نظر می گیرد تا هر جزئیات راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

هتل ها از «اثر هالو» استفاده می کنند

رنگ تاثیر قابل توجهی بر نحوه درک ما از چیزها، به خصوص تخت و اتاق دارد. هتل‌ها از رنگ‌های سفید خالص و شفاف یا رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند تا احساس آراستگی، آرامش و هماهنگی را در ما ایجاد کنند. این بر خواب مثبت شما تأثیر می گذارد و مطمئناً وقتی با رنگ سفید احاطه شده اید، احساس راحتی می کنید.

طبق تحقیقی که توسط شرکت های تحقیقاتی خارجی انجام شد، دریافتند که استفاده از رنگ سفید برای رختخواب باعث ایجاد “اثر هاله” می شود. گزارش شده است که تنها با تعویض ملحفه های رنگارنگ با چیدمان‌های تمام سفید، مهمانان تصور می کردند که هتل کاملاً بازسازی شده است.

این “اثر هاله” احساس آرامش را ایجاد می کند و باعث می شود همه چیز تمیز، مرتب و منظم به نظر برسد. ممکن است زمانی که در اطراف خود و به خصوص روی تخت هتل خود با چیدمان سفید رنگ احاطه شده اید، آرامش بیشتری داشته باشید و کمتر مضطرب شوید. این باعث افزایش آرامش در هنگام خواب می شود و می توانید به راحتی بدون هیچ مزاحمتی استراحت کنید.

هتل ها از رویه تشک استفاده می‌کنند

تخت‌های هتل‌ها به لطف استفاده از رویه‌های تشک، بسیار راحت هستند. اینها می توانند به طور قابل توجهی استحکام تشک و کیفیت استراحت شما را تنظیم کنند. رویه تشک به سادگی یک لایه بالشتک اضافه شده است که بر روی تشک قدیمی شما قرار می گیرد و پشتیبانی و سطح راحتی بیشتری را فراهم می کند.

هدف اصلی آن این است که بدن شما را در یک نگهدارنده ملایم نگه دارد تا تمام نقاط فشار روی باسن، پشت، شانه ها و زانوها را کاهش دهد. انواع مموری فوم یا لاتکس نیز می توانند حرکت را جذب کنند، به این معنی که می توانید بدون اختلال در چرخش و چرخش بیش از حد شریک یا کودک خود بخوابید.

رویه های تشک همچنین می توانند تشک شما را در برابر باد کردن یا فرو رفتن محافظت کنند زیرا به عنوان یک پوشش محافظ عمل می کند.

استفاده از محافظ تشک

استفاده از محافظ تشک ضد آب باعث عدم جذب رطوبت و نفوذ آلودگی در تشک شده و به همین دلیل عمر فنر و تشک های هتلی افزایش پیدا میکند بعلاوه اینکه به سلامتی مهمان هتل نیز کمک می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *