خواب مناسب در هتل

چرا هتل شما به برنامه خواب نیاز دارد؟

این احتمالاً بخشی از دلیل هر سازمان هتلی است که برای مهمانان در هنگام سفر یک مکان خوشامدگویی فراهم می‌کند که در آن بتوانند یک خواب خوب شبانه داشته باشند تا برای جاده پیش رو احساس طراوت کنند. این مفهوم از زمانی که شرکت‌های مهمان نوازی مدرن بیش از یک قرن پیش ظهور کردند وجود داشته است. اما اکنون، نیروهایی در بازی هستند که به این محرک اصلی سرعت می‌بخشند و اگر آنها را نادیده بگیرید، ممکن است برند شما آسیب ببیند. در اینجا برخی از عوامل فرهنگی که رفتار مصرف کننده را تغییر می دهند آورده شده است:

کالای خواب هتلی

  1. علم خواب با کتاب‌ها، مقالات روزنامه‌ها، غذاها، محصولات و دستگاه‌هایی که همگی راه‌هایی برای افزایش کارایی خواب ارائه می‌دهند به جریان اصلی تبدیل شده است.
  2. این بیماری همه گیر(کووید 19 – کرونا) باعث آگاهی از اقدامات سلامتی و تندرستی شد، که نیاز به بهداشت خواب خوب است که مهمترین وسیله برای تقویت سیستم ایمنی است.
  3. محبوبیت و دسترسی به وب‌سایت‌های بررسی آنلاین به مهمانان احتمالی روشی شفاف و عمدتاً دوجانبه داده است تا بدانند آیا هتل اتاق‌هایی دارد که پر سر و صدا هستند یا به هیچ طریق دیگری برای خواب راحت مناسب نیستند.
  4. شرکت‌های فناوری به این نگرانی پاسخ می‌دهند که انتشار نور آبی در شب از صفحه‌های LED باعث اختلال در ریتم‌های عادی شبانه‌روزی می‌شود و این ویژگی‌ها به عنوان حلقه‌ای خودتقویت‌کننده برای آگاهی از خطرات غوطه‌ور شدن نور آبی عمل می‌کنند.
  5. تقاضای فزاینده برای برنامه‌های مرسوم سلامتی مانند گردشگری خواب، سم‌زدایی دیجیتال، حمام کردن در جنگل یا روزه‌داری هدایت‌شده، همگی شامل عناصر بازسازی شبانه‌روزی هستند.

این به سختی یک یافته مهم است، اما اگر بیشتر هتل ها از قبل از این نیروها آگاه باشند، مسابقه تسلیحاتی ایجاد می کند که برای آن برندها سعی می کنند با بازاریابی ویژگی های افزایش خواب در اتاق خود به عنوان ارزش افزوده و غیر، یکدیگر را یکی کنند. نرخ رانندگان رزرو همزمان، اگر مصرف‌کنندگان عادت‌های خواب خوبی را در خانه ایجاد می‌کنند، هتل‌ها باید بهتر باشند تا مبادا به عنوان پایین‌تر از آن در نظر گرفته شوند و ارزش قیمت یا دسته‌بندی را ندارند. به طور کلی، برنامه های خواب دیگر تنها برای استراحتگاه های سلامتی و تجملات پنج ستاره نیستند. هر هتلی به زودی به یکی از آنها نیاز خواهد داشت تا بتواند نرخ رشد خود را افزایش دهد، با فرآیندی برای بررسی و ارتقاء مداوم به طوری که ویژگی‌های آن برابر یا بهتر از مجموعه کامپیوتری و خانواده متوسط ​​باشد. خوشبختانه این یک منطقه برای همه نیست. راه‌حل‌هایی از ارزان‌قیمت تا فناوری بسیار بالا وجود دارد. این موضوع تعیین این است که چه چیزی با برند شما، مسافرانی که می خواهید جذب کنید و البته بودجه شما بهتر عمل می کند.

 

کالای خواب در هتل بالش و لحاف

 

برای کمک به الهام گرفتن قبل از تعریق، در اینجا لیست کوتاهی از کارهایی که می توانید انجام دهید آورده شده است:

  • انواع ملحفه و ست لحاف هتلی، تخت باکس هتلی، بالش هتلی از این نظر به دلیل کیفیت شناخته شده است.
  • محافظ بالش هتلی که می تواند طیف وسیعی از مواد را متناسب با مقیاس راحتی توصیه کند.
  • امکانات حمام با موادی که برای بهبود خواب یا حتی کاربرد روغن بینی شناخته شده است.
  • نور شبانه روزی که به طور طبیعی از آبی (صبح) به کهربایی (شب) تغییر می کند.
  • به حداقل رساندن نویز در اتاق که ممکن است به پنجره‌های بهتر، تهویه مطبوع جدید یا درهای ضخیم‌تر با ظرفیت بالا برای انجام صحیح نیاز داشته باشد، یا تجهیزات حذف نویز با قابلیت اجرا آسان‌تر که پوشش صوتی تطبیقی ​​را فراهم می‌کند.
  • رایحه درمانی داخل اتاق، از جمله دستگاه های پخش کننده، صابون، بخور، شمع (مراقب باشید)، روغن ها و پارچه ها، برای آرام کردن رایحه هایی مانند اسطوخودوس یا یاس.
  • وسایل الکترونیکی عصر جدید که همه چیز از صداهای ملودیک امواج اقیانوس را ارائه می دهد به شما کمک می کند تا ساعت های زنگ دار بصری را که از طریق اینترنت اشیا به کنترل های اتاق متصل می شوند، چرت بزنید.
تشک خوشخواب هتلی

تشک تخت هتلی

 

در تمام تکالیف اخیرمان که عملیات‌ها را بررسی می‌کنیم و توصیه‌هایی برای بهبود خدمات ارائه می‌کنیم، ساختن یک برنامه سلامتی یا تقویت برنامه موجود موضوع بحث بوده است که موضوع اصلی آن خواب است. ما این تمرین را انجام می دهیم زیرا می دانیم که خواب خوب در هتل یک عامل اصلی در رضایت مهمان و تبلیغات دهان به دهان است، اما همچنین به دلیل فرصت های فروش بالا و حمایت بلندمدت از ارزش ویژه برند است. تنظیم یک برنامه خواب یک امر یکسره نیست، بلکه چیزی است که برای چندین دهه مهمان خوشحال در آینده به ثمر خواهد نشست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *