پارچه سفید تترون هتلی

پارچه تترون هتلی

طراحی زیبا، زیر دست لطیف ، جنس نخی، ضد چروک و ضد تل شدن (پرز ندادن) پارچه تترون باعث شده تا هتل ها و اقامتگاه های زیادی از این پارچه به خصوص برای ملحفه تخت ها استفاده کنند به همین دلیل به پارچه تترون هتلی شهرت پیدا کرده است.

همه ما با پارچه‌های ملحفه‌ای آشنایی داریم. این پارچه‌ها جزو ۱۰ پارچه پرفروش در بازار هستند که در هتل‌ها به مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌های ملحفه هتلی با جنس، الیاف و عرض‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین دارای طرح‌های متنوع هستند که باب میل سلیقه مشتری طراحی می‌شوند.
از پارچه‌های ملحفه‌ای اصولا برای تولید روبالشی، رو تختی و لحاف لایت هتلی استفاده می‌شود. شما نیز بهتر است برای هتل از پارچه‌های ملحفه‌ای استفاده کنید. رنگ پارچه بهتر است سفید باشد. حال اگر قصد انتخاب پارچه ملحفه‌ای طرح دار دارید، این پارچه‌ها در طرح‌های مختلفی موجود هستند.

پارچه سفید تترون

پارچه تترون هتلی چیست؟

تترون نوعی پارچه تخت بافت یا با بافت ساده است که برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود. بسته به نوع کارخانه و تولید کننده از نخ های مختلفی تترون را میتوان بافت. در پارچه تترون هم در تار و هم در پود پارچه هتلی از الیاف پلی استر ویسکوز استفاده شده است و مدل بافت آن به صورت ژاکارد های راه راه می باشد که کمی برجستگی دارد.

این پارچه نیز نوع دیگری از پارچه‌های ویسکوز است. الیاف درونی این پارچه از پلی استر و ویسکوز تهیه شده است. مدل بافت این پارچه نیز به صورت ژاکارد‌های راه راه است. این نوع پارچه اندکی برجسته است. پارچه تترون هتلی اصولا دارای ظاهری زیبا، جنسی لطیف، نخی و ضد چروک است. از پارچه تترون در بهترین هتل‌های کشور به عنوان ملحفه و رو تختی استفاده می‌شود. بنابراین اگر به دنبال پارچه‌ای با کیفیت هستید، این پارچه برای هتل بسیار مناسب است.

پارچه ملحفه تترون

پارچه تترون ملحفه‌ای

یک سوم عمر و زمان استراحت ما روی انواع مختلفی از پارچه ملحفه ای طی می شود. تخت یا محل خواب ما جزو جدایی ناپذیر خانه و گواهی بر اهمیت طرح و مدل پارچه های ملحفه ای است.

پارچه ملحفه هتلی یا به اصطلاح ملافه از منسوجات خانگی به شمار می رود و می توان به جرات گفت که جزو ١٠ پارچه پرفروش بازار است.

پارچه تترون ملحفه ای  معمولا با الیاف پلى استر ویسکوز در گرماژ هاى مختلف بافت مى گردد و معمولا در پنج عرض مختلف 90 ،و 180سانتى متر و ٢متر و3متر تولید مى شود.

گرماژ این پارچه اکثرا بین وزن هاى 150 تا 190گرم در متر مربع متغیر است.

این پارچه پر مصرف در رنگ بندی ساده (تک رنگ) و یا با طرح های بسیار متفاوت و شیک از جمله : حاشیه دار/ گل دار بزرگ و کوچک / گل تک/ منظره ای/ اسپرت روز/ کلاسیک / کودک / و… در بازار عرضه می شود ولی برای هتل بیشتر پارچه سفید رنگ به کار می رود.

انواع پارچه تترون هتلی

پارچه تترون بر اساس مصارفی که دارد، انواع مختلفی دارد مثل:

  1. پارچه تترون ملحفه ای
  2. پارچه تترون بیمارستانی
  3. چادری
  4. مقنعه
  5. پیراهنی
  6. پیژامه‌ای
  7. و…

به همین دلیل برای مصارف مختلف با عرض های مختلفی چون 1.5، 2،2.5 و 3 متر تولید می‌شود. همینطور رنگ و وزن پارچه برای مصارف مختلف متفاوت است.

مشخصات پارچه هتلی تترون

ویژگی‌های پارچه تترون هتلی

دلایل زیادی برای استفاده از پارچه تترون هتلی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد حساسیت بودن این پارچه
  • مقاومت بالا در شستشو
  • ثبات رنگ
  • قیمت مناسب
  • اتو شدن ساده

قیمت پارچه تترون هتلی

قیمت خرید و فروش پارچه تترون به چندین عامل بستگی دارد که برای خرید پارچه تترون باید به آنها توجه داشته باشید. قیمت پارچه تترون بر اساس نوع نخ، وزن پارچه، عرض پارچه، درجه کیفیت و دیگر مشخصات فنی پارچه تعیین می‌شود. همینطور هزینه های حمل در پروژه بسیار تاثیر گذار خواهد بود

خرید پارچه تترون هتلی

برای خرید پارچه تترون برای مصارف ملحفه ای از ما کافیست با ما تماس بگیرید. ما همیشه پارچه تترون سفید هتلی با عرض 3 متر را در انبار موجود داریم که می‌توانیم با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

 

1 دیدگاه

  1. بازتاب: پارچه تترون سفید - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *