15 نمونه عالی از خدمات قابل توجه هتل ها که توجه رسانه های اجتماعی را جلب می کند
رسانه های اجتماعی هتل ها در دنیای امروز تاثیر زیادی در جلب نظر مهمانان هتل دارد که می تواند باعث وفاداری و جلب نظر دیگران شود
یک بررسی مهم توسط امریکن اکسپرس نشان داد که “رسانه های اجتماعی باعث افزایش مشارکت مشتریان می شود” که نشان می دهد که مصرف کنندگان که خدمات مشتری راضی هستند می گویند آنها 21٪ بیشتر با این شرکت ها صرف می کنند. در سال گذشته، مدیران هتل در نشست “رویترز جهانی لوکس و مد” گفتند: “به عنوان راهی برای موفقیت امروز،” از جایگزین های فانتزی مانند لوسیون و صابون و به سمت خدمات کارشناسانه که نشان دهنده درک واقعی از خواسته های مهمان “است، دور می شوند.
- خوش آمد گویی توسط میزبان در هتل های انداز Andaz (ادامه مطلب)
- کتاب لحظات ثبت شده در اینستاگرام در هتل شرایتون براتیسلاوا Sheraton Bratislava (Starwood)
- شخصی سازی خدمات با بازخورد فیس بوک در The Ritz-Carlton، Naples
- رسانه های اجتماعی افزایش دهنده وفاداری در Accor
- سرگرمی، امکانات رایگان در citizenM Hotels
- منوی خواب در کنراد شیکاگو Conrad Chicago
- لیست پخش موسیقی در گروه هتل مورگان Morgans Hotel Group
- تاتو در the Andaz 5th Avenue
-
- توصیه های شخصی در هیلتون
- فیلم های Concierge از InterContinental Hotels
- مسابقه اسکاندینا هانت در پالومار سن دیگو Palomar San Diego
- به روز رسانی فیس بوک از هتل Ushuaia Beach
-