کالای خواب در هتل بالش و لحاف

راهنمای خرید پارچه تترون هتلی

تترون یکی از پر فروش‌ترین پارچه‌های نساجی یا تار و پودی است که کاربرد گسترده این پارچه موجب خرید فروش عمده آن در بازار کشور است. پارچه تترون به ویژه در هتل‌ها بیشترین استفاده را دارد. در این مطلب می‌خواهیم به پارچه تترون هتلی و راهنمای خرید پارچه تترون هتلی بپردازیم.

پارچه تترون هتلی چیست؟

تترون نوعی پارچه تخت بافت یا با بافت ساده است که برای مصارف متنوعی از جمله هتل‌ها استفاده می‌شود. پارچه های تترون از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز تشکیل شده‌ است. در پارچه تترون هم در تار و هم در پود پارچه هتلی از الیاف پلی استر ویسکوز استفاده شده است و مدل بافت آن به صورت ژاکاردهای راه راه می‌باشد که کمی برجسته می‌باشد. پارچه تترون هتلی یکی از انواع پارچه هتلی به شمار می‌آید.  پارچه تترون هتلی معمولا دارای ظاهری زیبا، جنسی لطیف، نرم،  نخی و ضد چروک هستند.  از پارچه تترون در هتل‌های لوکس به عنوان ملحفه و رو تختی استفاده می‌شود. اگر کیفیت پارچه برای شما اهمیت دارد، این نوع پارچه بهترین پارچه برای هتل شما می‌باشد. پارچه تترون در برابر شوینده‌ها نه تنها از نظر جنس ثبات خوبی دارد بلکه رنگ آن نیز پس از شستشوهای مکرر همچنان ثابت باقی می‌ماند و تغییر نخواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آنها این است که انواع لکه‌های ایجاد شده بر روی این جنس از پارچه به راحتی و با شوینده‌های معمول برطرف می‌شود.

 

پارچه تترون ملحفه سفید دوخته شده

مصارف مختلف پارچه تترون

پارچه تترون مصارف مختلفی دارد. از انواع مصارف پارچه تترون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ملحفه هتلی
  • تترون مقنعه ای
  • تترون چادری
  • تترون پیراهنی

همچنین رنگ و وزن پارچه برای مصارف مختلف، متفاوت می‌باشد.

پارچه تترون ملحفه ای

پارچه ملحفه هتلی جزو پرفروش‌ترین پارچه‌های بازار به حساب می‌آید. تخت یا محل خواب ما جزو جدایی ناپذیر خانه و گواهی بر اهمیت طرح و مدل پارچه‌های ملحفه ای است. همچنین بیشتر زمان استراحت ما نیز بر روی انواع گوناگون پارچه ملحفه ای سپری می‌شود. پارچه تترون ملحفه ای معمولا از الیاف پلی استر ویسکوز در گرماژهای مختلف بافت می‌گردد. همچنین این نوع پارچه‌ها در عرض‌های 90 و 180 سانتی‌متر و 2 و 3 متر تولید می‌شوند. گرماژ این نوع پارچه‌ها نیز بین وزن‌های 150 تا 190 گرم در متر مربع متغیر می‌باشد. این نوع پارچه‌ها در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند ولی در مصارف هتلی بیشتر از رنگ سفید استفاده می‌کنند. در ملحفه‌های هتلی از پارچه تترون استفاده می‌شود.

 

پارچه راه راه هتلی

مزایای پارچه تترون هتلی

 

پارچه تترون هتلی مزایای زیادی دارد که از جمله این مزایا و ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این پارچه‌ها ضدحساسیت و ضدآلرژی هستند.
  2. قابل شستشو هستند و مقاومت زیادی در برابر شستشو دارند.
  3. دارای خاصیت ثبات رنگ هستند.
  4. اتو کشیدن آن‌ها راحت است.
  5. قیمت آن‌ها مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

 

نکاتی که هنگام خرید پارچه تترون باید رعایت نمود

برای خرید پارچه تترون هتلی باید به چند نکته توجه داشت تا خریدی رضایت بخش داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • باید این نوع پارچه‌ها دارای وزنی سبک باشند.
  • هتل‌ها در کالای خواب خود معمولا از رنگ روشن یا سفید استفاده می‌کنندف لذا بهتر است رنگ سفید انتخاب شود.
  • کیفیت این نوع پارچه باید مقاوم در برابر شستشو باشد( به عبارتی ضدآبژاول باشند).
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشد.

امیدواریم از این نوشته بهره برده باشید ما علاوه بر پارچه و ملحفه برای هتل ها می توانیم حوله هتلی را نیز به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما تامین نماییم. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما خدمتگذار شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *