اتاق لوکس هتلی

هرآنچه یک هتل لوکس باید داشته باشد

لوکس کلمه‌ای است که امروزه به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان رایج شده است. چه یک همبرگر لوکس باشد یا یک قابلمه لوکس، مرزهای عظمت کمی مبهم شده است. وقتی صحبت از هتل ها می شود، قبل از اینکه بتوان آن را به عنوان لوکس طبقه بندی کرد، هیچ معیار مشخصی وجود ندارد. نتیجه تعدادی هتل لوکس خودخوانده است که ممکن است تمام کارهای تکمیلی ویژه ای را که باید ارائه نمی دهند ارائه دهند. ما تجربه کار با هتل‌های مختلف را داشته‌ایم و معتقدیم که اگر هتلی خودش را به عنوان «لوکس» معرفی کند، باید تجربه‌ای لوکس ارائه دهد. از ویژگی‌های آشکار گرفته تا جزئیات کوچک اما معنادار، مجموعه‌ای از چیزهایی که هر هتل لوکس باید داشته باشد را گردآوری کرده‌ایم. اگرچه فهرست ما کامل نیست، اما فکر می‌کنیم این امکانات و ویژگی‌های هتل حداقل حداقل الزامات برای لمس مجلل اتاق هتل است:

  1. فضای داخلی چشمگیر: ایجاد آن احساس “وای” زمانی که مهمان شما وارد اتاق هتل می شود در شروع تجربه لوکس بسیار مهم است. هرگز این برداشت اولیه را دست کم نگیرید زیرا به ناچار روی احساس آنها نسبت به بقیه مدت اقامتشان تأثیر خواهد داشت. نیازی به لوستر یا پیانو بزرگ کودک نیست، اما اطمینان حاصل کنید که اتاق ها با دقت طراحی شده اند، نور طبیعی زیادی دارند و طیف وسیعی از سلیقه ها را به خود جذب می کنند.

    هتل آکور چین

    هتل آکور چین

  2. اتاق با یک چشم انداز: تصور کنید وارد یک اتاق هتل لوکس می شوید، از طراحی داخلی و اثاثیه آن احساس تعجب می کنید، به سمت پنجره می روید و یک پارکینگ خاکستری رنگ یا بدتر از آن سطل های هتل را می بینید. هر گونه احساس عظمت درست در آن لحظه از بین می رود. اتاق‌های لوکس به منظره‌ای لوکس نیاز دارند – چه منظره ای از اقیانوس یا حومه سبز وسیع باشد، اتاقی با منظره می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.
  3. تخت خواب راحت هتل: خواب خوب شبانه برای مسافر خسته بسیار مهم است و مهمانان احتمالاً نیمی از وقت خود را در هتل در رختخواب می گذرانند. نیازی به گفتن نیست که تخت ها یا تخت باکس هتلی مهم هستند. تخت خواب مناسب هتل باید آنقدر راحتی را فراهم کند که پس از خروج مهمانان شما برای چرت زدن برگردند.
  4. حوله و دمپایی هتلی مناسب: حوله حمام هتلی مهمانان همیشه باید این گزینه را داشته باشند که هنگام استراحت در اتاق هتل خود، یک حوله و دمپایی راحت بپوشند. برای داشتن یک حس عالی، مخمل را انتخاب کنید و از مهمانان خود با نهایت تجملات راحت پذیرایی کنید. عملی، راحت و به همان اندازه که یک حوله می تواند شیک باشد! به‌علاوه، بچه‌ها را فراموش نکنید – اجازه دهید با لباس‌های کودکانه به تجربه لوکس بپیوندند.

    حوله لوکس هتلی

  5. فضای ذخیره سازی: اگر فضای ذخیره سازی وجود ندارد، چرا طراحی داخلی زیبایی داشته باشید؟ با فراهم کردن فضای ذخیره سازی کافی با کشوها، قفسه ها و فضای کمد لباس، از شلوغی و آشفتگی که مهمانان ایجاد می کنند اجتناب کنید. به یاد داشته باشید که تعداد زیادی چوب لباسی هتل را در نظر بگیرید. این یک شکایت رایج در میان مهمانانی است که در هتل های لوکس اقامت می کنند. اینکه بتوانید لباس‌هایتان را آویزان کنید تا بدون چروک بمانند، یک سوال بسیار ابتدایی است، اما اغلب هتلداران آن را نادیده می‌گیرند.
  6. خدمات تهیه چای/قهوه: سینی چای برای عموم مردم ،یک فنجان چای یا قهوه خوب اساساً به اندازه داشتن تخت مهم است. با اطمینان از اینکه چای و قهوه به زیبایی در یک سینی خوش آمدگویی شیک اما کاربردی ارائه می شود، فراتر از آن بروید. سینی خوش‌آمدگویی رگال کروم ما با تقسیم‌بندی، سهولت در تمیز کردن و مقاومت در برابر حرارت و خراش بسیار کاربردی است و در عین حال باکیفیت و شیک به نظر می‌رسد.

    چای و قهوه هتلی

  7. امنیت: شما ظاهر لوکس را به دست آورده اید، به سطوح رفاهی لوکس دست یافته اید و امکانات رفاهی مهمان لوکس خود را تهیه کرده اید. اکنون باید برای امنیت فکری نکنید. بسیار مهم است که مهمانان جایی برای نگهداری امن اشیاء قیمتی خود داشته باشند و در حال حاضر داشتن یک گاوصندوق برای همه اتاق های هتل معمول است. اگر مهمانان شما احساس نکنند که وسایل شخصی آنها امن است، دستیابی به سطح بالایی از تجمل خوب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *