مدیریت هتل

اهمیت خانه داری در صنعت هتلداری

خانه داری یکی از مهم ترین جنبه‌های صنعت هتلداری است. مسئولیت تمیزی و نظم محوطه هتل را بر عهده دارد. هتلی که به خوبی نگهداری می‌شود مهمانان بیشتری را جذب می کند و آسایش و امنیت آنها را در طول اقامت تضمین می کند. کارکنان خانه داری برای تمیز کردن و نگهداری اتاق‌های هتل، مناطق عمومی و قسمت های پشتی خانه آموزش دیده اند. آنها از تجهیزات و تکنیک های مختلفی برای تمیز کردن سطوح مختلف و از بین بردن انواع کثیفی ها و لکه ها استفاده می کنند.

 

نظافت اتاق هتل

 

خانه داری در صنعت هتلداری مهم است زیرا:  تمیزی محوطه هتل را تضمین می کند، مهمانان بیشتری را جذب می کند،  آسایش و امنیت مهمانان را در طول اقامت تضمین می کند و شهرت هتل را حفظ می کند.

مسئولیت خانه داری هتل

مسئولیت‌های یک بخش خانه داری شامل نظافت و تعمیر اتاق ها، نگهداری حمام ها، حفظ لابی ها، حفظ فضاهای عمومی و تمیز نگه داشتن پشت ملک است. حرفه‌ای ها در خانه داری، نه کارگران هتل، توسط کشتی های مسافربری و صنایع املاک لوکس ترجیح داده می شوند. این فرآیند همچنین می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها، افزایش بهره‌وری، تقویت روحیه و ارتقای یک محیط کاری مثبت هم برای کارکنان و هم برای بازدیدکنندگان مفید باشد. به عنوان یک مرکز خانه داری پنج ستاره، شما از مدیریت و سازماندهی زباله های اداری برای کاهش ضایعات استفاده می کنید. ششمین کلمه ژاپنی در کتاب شیفسوکا است. نوع متن تقریباً می‌تواند به معنای چیزی شبیه مرتب‌سازی، مرتب‌سازی شده به شیوه‌ای مرتب و مرتب، یا خلاصه و متعهد باشد. شغل خانه داری مستلزم انجام تمام وظایف ذکر شده در بالا، مانند تمیز کردن، حفظ نظم و اداره خانه یا کسب و کار است. عملکرد خانه داری مستلزم حفظ بهترین استاندارد تمیزی هتل و همچنین حفظ سطح بالایی از راحتی و ظرافت است. شما باید تمام وسایل و محفظه آنها را بررسی کنید. تمام وسایل مورد نیاز و همچنین لوازم بهداشتی برای میهمانان ارائه می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه‌های هتل از جمله قسمت پذیرش، توالت‌های عمومی، سالن‌های استراحت، بارها و رستوران‌ها به‌خوبی آراسته شده‌اند تا با مهمانان محترمانه رفتار شود. ظافت، نگهداری زیبایی شناختی، نگهداری اتاق، مناطق عمومی، قسمت های پشتی و محیط اطراف همگی از جنبه های مهم خانه داری هتل در صنعت هتلداری هستند. پس از چک کردن، یک تیم خانه داری اتاق ها را برای هر گونه نقص بررسی می کند، آنها را مطابق با استانداردهای هتل تمیز می کند و هر گونه لوازم قدیمی را جایگزین می کند. در مورد یک میهمان جدید، توجه سریع، شاد و حرفه ای به نیازهای آنها می تواند ظاهر هتل را تقویت کند و تاثیری فراموش نشدنی بر جای بگذارد.

 

خانه داری هتل

 

خانه داری خوب در هتل و خانه چه اهمیتی دارد؟

خانه داری خوب می تواند به شما در دستیابی به موارد زیر کمک کند: خانه خود را مرتب نگه دارید و وسایل خود را مرتب روی هم قرار دهید. ما تمام اقلام خانگی مورد نیاز برای نظافت، تهیه غذا و تهیه اقلامی مانند حوله هتلی و انواع کالای خواب هتلی، سایر اهداف را ذخیره می کنیم. احتیاط کردن در هنگام بروز مشکل خوب است، اما اگر مشکلی پیش آمد باید مراقب آن باشید. هتل ها به طور فزاینده ای در مورد سلامت و ایمنی مهمانان خود نگران می شوند و بسیاری از آنها راه هایی برای کاهش قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و بیماری ها پیدا می کنند. هتل ها باید از کارکنان نظافتی آموزش دیده و دارای گواهی برای حفظ سطح بالایی از ایمنی و نظافت استفاده کنند. مهمترین عاملی که در انتخاب هتل باید در نظر گرفته شود ظاهر کلی آن است. هتل ها می توانند از استخدام نظافتچی های حرفه ای بهره مند شوند تا با استفاده از آنها، امکانات خود را تمیز و عاری از خطرات بالقوه سلامتی نگه دارند. هتل ها انواع خدمات مرتبط با ایمنی و سلامت را به مهمانان ارائه می دهند و آنها می توانند اقداماتی را برای کاهش خطر ابتلا به بیماری ها یا صدمات در حین اقامت در آنجا انجام دهند. اگر آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که در صورت لزوم از وسایل تمیز استفاده می کنند، می توانند لیستی از تمام محصولات تمیز کننده استفاده شده در اتاق را از هتل درخواست کنند. علاوه بر این، مهمانان تشویق می شوند تا خطر مواجهه خود را کاهش دهند. با پرهیز از نشستن روی زمین نزدیک در می توان از محیط اطراف آنها دوری کرد و آنها باید همیشه مراقب اطراف خود باشند. اگر آنها نگرانی های سلامتی دارند، می توانند با کارکنان هتل مشورت کنند. در نتیجه، در صورت رعایت اقدامات احتیاطی ساده در زیر، مهمانان در هنگام اقامت در هتل ها سالم تر و ایمن تر خواهند بود.

 

نظافت خانه داری هتلداری

 

چرا خانه داری ستون فقرات هتل است؟

خانه داری ستون فقرات عملیات هتل است زیرا مسئولیت تمیزی، نظم و ظاهر کلی ملک را بر عهده دارد. یک بخش خانه داری که به خوبی اداره می شود، تضمین می کند که مهمانان اقامتی راحت و لذت بخش داشته باشند و ملک با بالاترین استانداردها حفظ شود. کارکنان خانه داری یک هتل اغلب اولین و آخرین نقطه تماس با مهمانان هستند، بنابراین نقش کلیدی در ایجاد یک تصور مثبت از ملک دارند. کیفیت خانه داری هتل با استانداردهای ایمنی، راحتی و تمیزی تعیین می شود. هنگامی که یک اتاق در شرایط خوبی با نظافت خانه باشد و نیازی به نگهداری اضافی نداشته باشد، ممکن است از بازار حذف شود. جدای از هتل ها، تقاضای زیادی برای کارکنان خانه داری در خطوط کروز و مکان‌های لوکس وجود دارد. برای نشان دادن اهمیت خانه داری، هیچ راه بهتری برای نشان دادن اهمیت آن به جز اقدامات مختلف برای ایمن نگه داشتن محیط کار و بدون آسیب وجود ندارد. هنگامی که در طول روز بهداشت و نظافت را رعایت کنید، می توانید شرکت خود را به طور موثرتری اداره کنید و محیط کاری دلپذیرتری را فراهم کنید. پنج بخش اصلی این صنعت چند میلیارد دلاری شامل غذا، مسکن، مسافرت، گردشگری و تفریح ​​است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *