نظافت ملحفه سفید هتلی

چگونه هتل‌ها ملحفه‌های خود را تا این حد سفید نگه می‌دارند؟

سفید یک رنگ کلاسیک و همه کاره است. شما هرگز نمی توانید با آن اشتباه کنید زیرا با همه چیز مناسب است. اما این نیز یک چالش است که ملحفه های سفیدمان را سفید درخشان نگه داریم، و گاهی اوقات آنقدر تلاش می‌کنیم که زیاده روی کنیم و اوضاع را بدتر کنیم.

اما اگر جایی وجود داشته باشد که می داند چگونه پارچه‌های سفید را روشن نگه دارد، آنجا هتل‌ها هستند. آنها همیشه روشن ترین و تمیزترین ملحفه‌ها و حوله‌ها را با وجود همه استفاده دارند. آنها بدیهی است که در حفظ ملحفه‌ها و حوله‌های سفید ترد خود، راه‌های مفیدی دارند، و در این مقاله، ما نحوه شستشوی لباس‌های سفید را در هتل‌ها کشف می‌کنیم – و گاهی اوقات، پاسخ‌ها فقط در کمدها و انبارهای ما نهفته است.

تمیز کردن نقطه ضروری است.

تمیز کردن نقطه ای برای جلوگیری از لکه شدن دائمی ملحفه ها، به خصوص ملحفه های سفید، چه در هتل و چه غیر از آن، بسیار مهم است. بدون توجه به اینکه از تجهیزات حرفه ای یا مواد شوینده استفاده می کنید، تمیز کردن نقطه ای موثرترین راه برای از بین بردن لکه ها است.

نظافت اتاق هتل

به همین دلیل است که کارکنان خشک‌شویی هتل ملحفه‌های رنگ‌دیده را بررسی می‌کنند و آنها را برای تمیز کردن نقطه جدا می‌کنند. این روش به‌جای انداختن آن‌ها به همراه بقیه لباس‌های شسته شده در ماشین لباس‌شویی، توجه فردی را به آنها جلب می‌کند. به عبارت ساده، یک چرخه شستشوی منظم برای سفید نگه داشتن حوله ها تا آنجا که می توانند کافی نیست.

همیشه در مورد سفید کننده نیست.

وقتی صحبت از ورقه های سفید می شود، استفاده از سفید کننده یک تصور رایج است. و بله، کار را انجام می دهد، اما گاهی اوقات، این روش درستی برای شستن سفیده ها نیست. از آنجایی که سفید کننده بسیار سوزاننده است، استفاده از آن بسیار دشوار است. این می تواند الیاف کتانی و ملحفه های سفید شما را ضعیف کند و در صورت استفاده نادرست، آنها را در معرض پارگی و پاره شدن قرار دهد.

بیشتر هتل ها برای روشن نگه داشتن ملحفه ها و حوله هایشان از شوینده های لباسشویی مبتنی بر پراکسید استفاده می کنند. در حالی که این ترکیبات در جلوگیری از خاکستری یا زرد شدن پارچه سفید بسیار موفق هستند، نیاز به مقداری دانش دارند. در صورت استفاده نادرست، ممکن است به ملحفه های شما آسیب برساند.

دمای آب خود را در طول چرخه شستشو بررسی کنید.

اکثر مردم فکر می کنند که شستن ملحفه ها با آب داغ بهترین راه برای تمیز کردن آن است، اما در واقع اینطور نیست. آب داغ تجزیه مواد را تسریع می‌کند، که در هتل‌هایی که هر روز ورق‌ها اغلب شسته می‌شوند، می‌تواند گران باشد.

برای شستن ملحفه ها و حوله های سفید خود از آب سرد استفاده کنید مگر اینکه لکه های بسیار سرسختی داشته باشید. همچنین باید مطمئن شوید که ماشین لباسشویی شما به درستی بارگیری شده است. اگر از صابون لباسشویی زیاد استفاده کنید، به طور یکنواخت پخش نمی شود و ممکن است لکه ها به درستی شسته نشوند.

با استفاده از تنظیمات کمتر، زمان خشک شدن را کاهش دهید. اگر پارچه ها به سرعت خشک شوند، زودتر فرسوده می شوند. همچنین به آویزان کردن ملحفه در زیر نور خورشید کمک می کند تا خشک شوند.

خانه داری در هتل

 

لکه های مختلف، تکنیک های مختلف شستشو.

حوله‌ها و پتوهای هتل در معرض انواع لکه‌ها هستند، اما هنوز خیلی سفید ظاهر می‌شوند. نکته کلیدی این است که بدانید لکه ها چیست و چه چیزی باعث آنها شده است، بنابراین می توانید تکنیک شستشوی صحیح را انجام دهید.

برای لکه های آرایش، می توانید آنها را در مخلوطی از سفید کننده کلر، آب و مواد شوینده خیس کنید، سپس آن را بشویید. هنگامی که همه چیز تمام شد، می توانید یک چرخه شستشوی منظم را ادامه دهید و لکه های سرسخت آرایش شما از بین خواهد رفت.

برای لکه های گوجه فرنگی، ابتدا آنها را از قبل درمان کنید و از سفید کننده استفاده کنید. همچنین باید مطمئن شوید که آنها را با آب سرد خیس کرده و بشویید، زیرا پاک کردن این نوع لکه ها بسیار سخت است.

برای لکه های غذای چرب، زمان رقابت شماره یک شماست. هر چه زودتر لکه را از بین ببرید، شانس شما برای از بین بردن کامل آن بیشتر است. لکه ها را با هر نوع شیرین کننده مصنوعی که پودرهای ریز دارد بپوشانید. این به جذب تمام روغن کمک می کند تا از لکه دار شدن و آسیب دیدن ملحفه شما جلوگیری کند.

حفاظت کلیدی است.

بهترین ترفند برای سفید نگه داشتن ملحفه ها و حوله ها این است که از آن ها در برابر هرگونه لکه یا مواد شوینده ای که در دراز مدت باعث زرد شدن آنها می شود محافظت کنید. می‌توانید یک فنجان سرکه سفید را به همراه مواد شوینده معمولی‌تان اضافه کنید تا تمام باقی‌مانده‌هایی که در ملحفه‌هایتان باقی می‌ماند، از بین برود. این به ملحفه های شما کمک می کند تا زمانی که ممکن است سفید بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *