محافظ هتلی تشک

دلایل استفاده از محافظ تشک هتلی چیست؟

محافظ تشک های ضد آب که مخصوص هتل‌ها طراحی شده، در ابتدا ممکن است فکر کنید که چرا یک هتل حتی به آن محصولات نیاز دارد؟ محافظ تشک پرهزینه است و برای یک هتل بزرگتر ممکن است هزینه یکباره قابل توجهی را به همراه داشته باشد. در این نوشته می‌خواهیم به دلایل استفاده از محافظ تشک هتلی اشاره کنیم.  استفاده از محافظ تشک مناسب می تواند سال ها دوام بیاورد و کیفیت خود را حتی زمانی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد حفظ کند. این عقیده کاملاً رایج است که محافظ تشک راحت نیست و صدای خش خش ایجاد می کند. ما می توانیم با اطمینان 100% به شما اطمینان دهیم که محافظ تشک هیچ گونه ناراحتی ایجاد نمی‌کند. چهار راه وجود دارد که یک هتل از استفاده از محافظ تشک هتلی سود می برد:

پد کاور محافظ ضد آب تشک هتلی

  1. صرفه جویی در وقت کارکنان هتل: محافظ تشک از دو لایه تشکیل شده است: لایه نساجی جاذب آب در بالا و یک لایه 100% پلی اورتان ضد آب در زیر. اگر در اتاق هتل حادثه ای رخ دهد و مقداری مایع به تخت بیفتد، تشک تمیز می مانند. اگر محافظ تشک وجود ندارد، تشک یا بالش کثیف باید برای تمیزکننده ها ارسال شود. اگر تشک دارای روکش پارچه ای قابل جابجایی است، باید آن را برداشته و به پاک کننده ها فرستاد. برداشتن روکش یک کار خسته کننده و زمان بر است. چیزی که حتی زمان‌برتر است، بازگرداندن روکش پارچه‌ای روی تشک است، زیرا اغلب روکش در حین شستشو جمع می‌شود و مجبور کردن مجدد محتویات تشک (مانند پلی فوم) به داخل روکش ممکن است تلاش زیادی بکند. اگر روکش نساجی تشک قابل جدا شدن نباشد، تمیز کردن تشک ممکن است بسیار پیچیده و گران باشد و قطعاً باید به آن فکر کرد. یکی دیگر از فعالیت های وقت گیر برای کارمندان، انتقال روکش یا بالش لکه دار تشک از هتل به نظافتچی است، زیرا هر دو مورد فضای زیادی را اشغال می کنند و جابجایی آنها زمان و تلاش می برد. عدم نیاز به حمل و نقل روکش تشک یا بالش مطمئناً زندگی خانه داری هتل را آسان تر می کند.کاور ضد آب تشک هتل
  2. صرفه جویی در هزینه‌های شستشو: هنگام ارسال روکش تشک یا بالش کثیف برای نظافتچی ها، هتل باید هزینه‌تمیز کردن روکش تشک لکه دار برای حمل و نقل به نظافتچی + شستشو/تمیز کردن را در نظر بگیرد. قیمت شستشوی محافظ تشک فقط کمی بالاتر از قیمت متوسط ​​شستشوی ملحفه‌های تخت است که به این معنی است که هنگام شستن منظم آنها حداقل هزینه اضافی وجود دارد.
  3. افزایش طول عمر تشک: اگر تشک هتلی دائماً به گونه‌ای لکه‌دار باشد که تمیزکننده نتواند محصول را تمیز کند، هتل باید یک تشک جدید خریداری کند. یک تشک جدید یا یک روکش پارچه ای تشک ممکن است بسیار گران باشد. شستشو در پاک کننده ها همیشه بر کیفیت محصول تأثیر می گذارد. پاک کننده ها سعی می کنند تا حد امکان با محصولات با ظرافت برخورد کنند، اما وقتی صحبت از لکه های سنگین تر می شود، باید از دمای بالاتر برای تمیز کردن محصول استفاده شود. اگر هتل از تشک‌های خود محافظت نمی‌کند و گاهی آنها را به نظافتچی‌ها می‌فرستد، هتل باید مجموعه بزرگ‌تری از تشک‌ها را نیز داشته باشد که جایگزین تشک‌ها و بالش‌هایی شود که در حال حاضر در تمیزکننده‌ها هستند. این به معنای هزینه مالی برای خرید تشک های پشتیبان و فضای اضافی برای نگهداری آنها است، اما همانطور که می دانیم فضای اضافی زیادی در قسمت های خانه داری هتل وجود ندارد.
  4. محافظت در برابر کنه های گرد و غبار، یک بستر ضد حساسیت: لایه زیرین محافظ تشک، ساخته شده از 100% پلی اورتان ضد آب، به اندازه کافی متراکم است که کنه های گرد و غبار از آن عبور نکنند. کنه های گرد و غبار از سلول های مرده پوست و ضایعات بیولوژیکی تغذیه می کنند که همچنین نمی توانند از محافظ تشک عبور کنند. این بدان معنی است که هنگام شستن منظم محافظ تشک ، تمام کنه های گرد و غبار موجود در رختخواب نیز از بین می روند. با توجه به افزایش روزافزون مسئله آلرژی، هتل می تواند از این موضوع به عنوان یک نقطه فروش استفاده کند و نشان دهد که تخت‌هایش تمیز از کنه های گرد و غبار و ضد حساسیت هستند. همچنین بسیار مهم است که محافظ‌های تشک را می‌توان در دمای بالا شستشو داد که باعث از بین رفتن مؤثر گرد و غبار و سایر باکتری‌ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *