حوله هتلی سفید رنگ مخصوص

معرفی بهترین حوله هتلی

معمولا بیشتر افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی  در هتل‌ها حوله‌ها هستند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت خود در هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند.

مزایای بهترین حوله هتلی

بهترین حوله هتلی دارای مزایایی است که در بهتر شدن کیفیت هتل و رضایت مهمانان کمک به سزایی می‌کند. این ویژگی‌ها و مزایا عبارتند از:

  • جنس الیافی که در آن بکار رفته است باید مرغوب و سازگار با پوست بدن باشد و حساسیت و آلرژِی ای برای بدن مهمانان ایجاد نکند.
  • این نوع حوله‌ها از قدرت جذب و آبگیری زیاد برخوردار هستند.
  • حوله‌های هتلی ضد بو می‌باشند.
  • یکی از مهم ترین ویژگی‌های این محصولات قابلیت شستشو و استفاده چندین بار از آن‌ها است.

حوله دست و صورت هتلی

 

انواع حوله‌های هتلی

  1. حوله حمام: این حوله‌ها مناسب حمام‌های کوچک در هتل‌ها، حمام ویژه کودکان و حمام مهمان در خانه‌ها هستند. حوله حمام هتلی استاندارد برای بیشتر فرایند خشک‌کردن پس از حمام ایده‌آل است، از گرفتن آب بدن گرفته تا پیچیدن دور موهای خیس و حتی خشک‌کردن بچه‌ها بعد از حمام مورد استفاده می‌باشد.
  2. ملحفه حوله ای: این حوله‌ها مناسب حمام‌های بزرگ و حمام اتاق‌خواب‌های مستر در خانه‌ها هستند. ملحفه‌های حوله‌ای همان حوله حمام هستند، اما اندازه بزرگ‌تری دارند و راحت‌تر دور بدن پیچیده می‌شوند. این نوع حوله‌ها جزو بهترین حوله‌های هتلی هستند.
  3. حوله انگشتی: این حوله مناسب حمام‌های کوچک و دست‌شویی مهمان در خانه‌هاست. حوله‌های انگشتی نسخه‌های کوچک‌تر حوله دست هستند. فضای کمتری می‌گیرند و علاوه بر آن، برای تزئین محیط حمام و دست‌شویی هتل هم عالی هستند. این حوله‌ها را می‌توانید به شکل‌های مختلف تا کرده و روی سطوح مختلف حمام و دست‌شویی یا در سبد بگذارید. مهمان‌های هتل عاشق این حوله‌ها می‌شوند.
  4. حوله دست: این حوله‌ها مناسب همه حمام‌ها و دست‌شویی‌های مهمان در خانه‌ها هستند. هر اتاق هتلی به حوله دست هم نیاز دارد. این حوله‌ها اندازه مناسبی برای در دست ‌گرفتن دارند. حوله‌های دست بسیار کاربردی، ارزان‌قیمت و البته ضروری هستند.
  5. حوله صورت: این حوله‌ها مناسب خشک کردن صورت و دست هستند. این حوله‌ها، کمی با حوله‌های دست فرق دارند. از این حوله‌ها بیشتر برای شست‌وشوی صورت در روشویی استفاده می‌شود. خرید صورت را هم می‌توان در فهرست تجهیزات هتلی مهم قرار داد.

شستن حوله هتلی سفید

نکاتی در رابطه با خرید بهترین حوله هتلی

هنگام خرید حوله هتلی باید به چند نکته توجه کرد که این نکات عبارتند از:

  1. قیمت حوله هتلی: قیمت حوله هتلی باید مقرون به صرفه باشد زیرا به صورت عمده خریداری می‌شود. برای خرید حوله هتلی با کیفیت نیاز نیست که حوله حتما از اجناس خارجی باشد، در بین حوله‌های تولید ایرانی نیز اجناس با کیفیت و قیمت مناسب می‌توان خریداری کرد.
  2. نخ حوله: مواد اولیه حوله نخ است که باید از پنبه مرغوب با تاب مطلوب تولید شده باشد. جنس نخ در میزان آبگیری حوله هتلی تاثیر زیادی دارد.
  3. تراکم تار و پود در بافت حوله: تراکم غیر مطلوب در تاروپود حوله موجب می‌شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری حوله کم شود .
  4. وزن حوله‌های هتلی: وزن حوله‌ها بسیار مهم است و نباید زیاد سنگین باشد تا مصرف کننده را اذیت نکند و نباید زیاد سبک باشد تا کیفیتش زود کم نشود، حوله‌ها بسته به کاربردی که دارند وزن و جنس متفاوتی دارند. هر چه وزن حوله بیشتر باشد پرزهای بلندتر و قابلیت جذب آب بیشتری دارد،‌ البته وزن تا حدودی به جنس حوله هم بستگی دارد. وزن حوله‌ها با واحد GSM (گرم بر مترمربع) بیان می‌شود. حوله‌هایی که دارای GSM کمی هستند، نازک‌تر و سبک‌ترند.

بهترین حوله‌های هتلی را چگونه باید شستشو کرد؟

هر قدر حوله‌های هتلی با دوام و باکیفیت تر باشند، باید آن‌ها را با دقت بیشتری شستشو کرد و مراقبت بیشتری لازم دارند. نکاتی در هنگام شستشوی اینگونه حوله‌ها وجود دارد که باید رعایت کر. این نکات  عبارتند از:

  • قبل از اینکه بخواهید مواد شوینده را اضافه کنید باید حوله زیر آب با فشار بالا قرار دهید.
  • حوله‌ها را نباید همراه با دیگر لباس‌ها در ماشین لباسشویی انداخت.
  • دفترچه راهنمای حوله را مطالعه کنید زیرا اصول شستشوی برخی نوع حوله‌ها متفاوت است.
  • به هیچ وجه از سفیدکننده برای شستشوی حوله استفاده نکنید. ولی در صورت لزوم از سفید کننده‌هایی استفاده کنید که دارای کلر نباشند. در این صورت به حفظ کیفیت و ظاهر حوله کمک خواهید کرد.
  • بعد از تمام شدن شست‌ و شو، حوله‌ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید و برای خشک کردن از حرارت بالا استفاده کنید تا حوله عاری از وجود هر گونه میکروب شود.

در این نوشته تلاش کردیم به بررسی بهترین حوله های هتلی بپردازیم. اما میدانیم خالی از نقص نخواهد بود، پس با نظرات خود ما را در راستای ارتقا دانش یاری نمایید.

1 دیدگاه

  1. بازتاب: 3 نوع حوله مورد استفاده در هتل 5 ستاره - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *