حوله تن پوش هتلی

حوله تن پوش هتلی

هتل ها معمولا حوله استخری یا حمامی را به منظور رفع نیاز به خشک کردن خودشان پس از استحمام را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. اما حالا برای اینکه مهمان هتل حس بیشتری به هتل مانند خانه خود داشته باشد و راحتتر باشد، برای ایشان از حوله های تن پوش یا پالتویی فراهم میکنند.
حوله تن پوش هتلی

انواع حوله تن پوش هتلی

حوله تنپوش هتلی انواع مختلفی دارد اما یکی از مدل‌هایی که طرفداران زیادی پیدا کرده حوله‌های تنپوش هستند که با آستین و یقه طراحی شده اند تا تناسب بیشتری با بدن داشته باشند. برخی از آنها دارای یک کمربند دور هم هستند تا بتوانید روپوش را در محل خود نگه دارید، در حالی که مهمانان شما در حال خوشحال شدن یا استراحت در آبگرم هستند. هنگام جذب، با آب سنگین تر می شوند، بنابراین به سرعت حوله های حمام عادی خشک نمی‌شوند.

پوشیدن حوله تنپوش هتلی

جنس حوله تن پوش

حوله تن پوش هتلی مانند دیگر حوله ها که در مطلبی با عنوان راهنمای خرید حوله هتلی نوشته ایم آمده است، را می توان از انواع نخ، مدل های مختلف بافت، رنگ و سایز تهیه نمود که به ترتیب با هم هر کدام از این معیارها را بررسی خواهیم کرد

نخ حوله پالتویی

در حوله ها 2 نوع نخ به صورت معمول به کار گرفته می شوند:
  • نخ طبیعی
  • نخ مصنوعی

در حوله های مرغوب و درجه 1 تنها از نخ طبیعی که بیشتر پنبه است استفاده می شود. زیرا در کنار جذب بالای آب لطافت داشته و به پوست آسیب نمی رساند. نخ های مصنوعی که عموما از جنس پلی استر هستند طول عمر بالایی دارند اما خاصیت جذب آب ندارند. اگر در جایی متوجه قیمت های بسیار پایین حوله نسبت به قیمت متوسط بازار شدید حتما نسبت به کیفیت نخ آن شک کنید.

بافت حوله تن پوش

در حال حاضر 2 نوع بافت در حوله های هتلی مرسوم است. بافت ساده و دیگری به بافت ترافل معروف است که برای درک بیشتر عکس های پایین را ببینید.

بافت حوله وافل بافت ساده حوله

مدل این 2 نوع بافت با هم متفاوت است و وزن این حوله ها نیز با هم تفاوت دارند.

رنگ حوله هتلی

رنگ حوله و ملحفه هتلی مطابق استاندارد سفید است، پس حوله تنپوش هم از این قاعده مستشنی نیست و باید سفید باشد. اما اگر برای اقامتگاه شرکت یا مصرف دیگری حوله می خواهید می توانیم با همان رنگ (رنگ سازمانی) مد نظر شما آن را برای شما تامین کنیم.

حوله تنپوش سفید

سایز حوله تن پوش برای هتل

خب بسته به جثه استفاده کننده میتوان از سایزهای مختلفی برای حوله استفاده کرد. اما برای هتل ما از یک تیپ سایز بهره میگیریم. منظور از سایز، قد حوله هنگام پوشیدن، سر شانه و دور کمر است همینطور کلاه حوله پالتویی. پس بهتر است یک سایزی انتخاب کنیم که هم برای خانم ها و هم آقایان در یک محدوده اصلی مناسب باشد. یعنی 90 درصد مهمانان ما بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. ما به شما بهترین سایز را خواهیم گفت. در هر زمان که نیاز به خرید هر نوع حوله ای داشتید، با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن به شما خدمات رسانی کنیم.

قیمت حوله تن پوش هتلی

قیمت حوله براساس نوع نخ، وزن حوله، بافت و دیگر معیارها تعیین می شود. در حوله های پالتویی یا تن پوش باید بدانیم که حداقل بیشتر از 2 برابر نسبت به حوله های حمامی باید هزینه کنیم! این یک انتخاب است که شما میخواهید که حسی به مهمان خود بدهید. ما ی توانیم تجربه دیگر هتل ها را در اختیار شما قرار دهیم بعلاوه ما بهترین قیمت را نسبت به کیفیت می توانیم در اختیار شما قرار دهیم.

خرید حوله تنپوش هتلی

خرید حوله و دیگر منسوجات هتلی دیگر کار سختی نیست، بهترین محصولات را از بهترین تامین کننده ها در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در رفع دغدغه های شما پیشتازیم.

امیدواریم از این مطلب آنچه را به دنبالش بوده اید را یافته باشید با ما در تماس باشید و نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

 

1 دیدگاه

  1. بازتاب: راهنمای خرید حوله هتلی - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *