ابعاد تشک هتلی

بهترین لحاف هتلی

خود را در لحاف های ابریشمی نرم و سبک ما بپیچید. و در هوای سرد پاییز و زمستان با یک لحاف گرم و نرم لذت خود را بینهایت کنید

سبک سنگین و وزن سبک، لحاف های ما مانند یک رویا به نظر می رسند. پوشش 100٪ پنبه ای جاپارا، طراحی بدنه و روکش زیبا باعث می شود که تخت خواب شما لوکس باشد، در حالی که الیاف ابر مانند ما باعث نمی شود که زیر لحاف احساس سنگینی کنید یا بیش از حد گرم کنید.

لحاف هتلی سفید لایت

مراقبت آسان برای آرامش خاطر

لحاف هتل به راحتی روی تخت و خارج می شوند. قابل شستشو با ماشین لباسشویی و خشکشویی، مراقبت از لحاف های با کیفیت تجاری ما آسان است، بدون اینکه به شکل، سبک، جزئیات عالی و قوام پرکننده الیاف آسیبی وارد شود. جای تعجب نیست که هتل های لوکس مانند شانگری لا، سیدنی، و بوتیک هتل 5 ستاره طراح، هتل رویس، تختخواب هتلی را انتخاب کنند.

دمای مناسب برای هر فصل

در تمام طول سال از خوابی آرام در دمای عالی لذت ببرید. پرکننده کارآمد حرارتی ما به طور مستقیم محیط خواب را تنظیم می کند و تعادل زیبایی از جریان هوا، گرما و راحتی را در زیر نوازش لحاف های دنج و سبک ما ایجاد می کند.

ساخته شده برای راحتی و رفاه

لحاف های ما که به طور ماهرانه برای خواب شبانه مطلوب و سلامتی خوب طراحی شده اند، تنفس پذیر، ضد حساسیت، بی بو و ضد میکروبی و ضد گرد و غبار هستند. فیبر نرم و پیشرفته ما فاقد محصولات حیوانی مانند پرهای خاردار و غیربهداشتی است، بنابراین می‌توانید با در نظر گرفتن سلامتی و تندرستی خود از خوابیدن راحت باشید.

 توصیه می کنیم یک لحاف یک سایز بزرگتر از اندازه تشک خود خریداری کنید. این پوشش بیشتر برای راحتی بهتر و ارائه بهتر تخت فراهم می کند.

آیا محصولات هتلی برای خرید مستقیم توسط عموم یا فقط مستقیم به هتل ها و غیره در دسترس هستند؟

ما به طور سنتی تامین کننده هتل های لوکس، استراحتگاه های آپارتمانی و غیره بوده ایم. در حال حاضر فقط به هتل‌ها سرویس میدهیم اما میتوانید از همکاران ما مثل مرجان خواب لحاف هتلی را تهیه نمایید.

آیا می توانم غیر حضوری سفارش بدهم؟

بله می توانید به صورت غیر حضوری سفارش دهید. کافی است سفارش خود را از طریق پیام در سایت یا تماس تلفنی با ما در میان بگذارید. سپس شما این انتخاب را دارید که به خرید سایر اقلام موجود در محدوده ما ادامه دهید یا به پرداخت ادامه دهید. تحویل اولیه، تماس و جزئیات پرداخت مورد نیاز است و سپس فروش کامل می شود.

اگر ترجیح می دهید مستقیماً با کسی معامله کنید، می توانید با شماره  1384-253-0912 با ما تماس بگیرید و یکی از کارکنان مفید ما شخصاً به شما کمک خواهد کرد.

 

انواع لحاف لایت هتلی

انواع لحاف لایت هتلی

هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه حمل و نقل بستگی به حجم سفارش و مقصد مورد نظر دارد ولی ما در تهران تمامی ارسال ها را به صورت رایگان داریم و برای شهرستان ها در صورت خرید یک حجم مناسب هم به صورت رایگان ارسال می‌کنیم.

چه روش های پرداختی را می پذیرید؟

پس از دریافت سفارش می توانیم در مورد روش های پرداخت مذاکره کنیم. و در صورت تمایل به پرداخت از طریق حواله بانکی لطفا با شماره اعلام شده تماس بگیرید.

قیمت های شما با چه ارزی اعلام شده است؟

تمام قیمت های ذکر شده در وب سایت ما به تومان می باشد. توجه: برای سفارشات تجاری و یا صادرات قیمت های دلاری نیز امکان پذیر است با ما تماس بگیرید تا قیمت ها را به شما اعلام کنیم.

آیا من مستقیماً با سازنده سروکار دارم؟

برخلاف سایر تولیدکنندگان منسوجات و کالای خواب هتلی که مدعی به تولید و عرضه مستقیم هستند که از سازنده خرید می کنید ما به شما سبدی از محصولات بهترین تولیدکنندگان را میدهیم. از این رو ما به رضایت شما از محصولات ملافه خود بسیار اهمیت می دهیم.

آیا می توانم سفارش خود را از انبار شما تحویل بگیرم؟

بله انبار ما در تهران است و شما میتوانید هرچه میخواهید را از انبار ما بارگیری نمایید. همینطور در صورت لازم ما برای شما با سرویس حمل خودمان بار شما را ارسال میکنیم.

چه کسی را به عنوان مشتری تجاری یا تجاری طبقه بندی می کنید؟

اساساً تمام مشاغلی که به صورت عمده سفارش می دهند شامل: هتل ها، استراحتگاه ها، آپارتمان های خدماتی، املاک بوتیک، کسانی که بومگردی دارند یا به صورت روزانه آپارتمان اجاره میدهند، متل ها، مراکز مراقبت از سالمندان و مراقبت های بهداشتی، معماران، طراحان داخلی و دکوراتورها می شود.

چجوری سفارش بدم

برای مطابقت با نیازهای مشتریان خود، ما با شما همکاری می کنیم تا بسته ای مناسب و مقرون به صرفه را تهیه کنیم. لطفاً مستقیماً از طریق فرم درخواست ما با ما تماس بگیرید. مظنه صادر می شود و پرداخت طبق شرایط توافق شده انجام می شود.

چه روش های پرداختی را می پذیرید؟

پرداخت را می توان با استفاده از  حواله بانکی یا واریز به حساب انجام داد. اما در موردهای خرید عمده میتوان مذاکره کرد.

حداقل مقادیر سفارش چقدر است؟

مقادیر مشخصی در هر کارتن یا عدل (گونی بزرگ) وجود دارد که برای هر کالا و اندازه متفاوت است. ما ترجیح می‌دهیم سفارش‌ها در بسته‌های کارتن انجام شود، اما اگر به کارتن‌های تقسیم‌شده یا تکی نیاز دارید، تلاش می‌کنیم تا نیازهای شما را برآورده کنیم.

تشک خوشخواب هتلی

تشک تخت هتلی

آیا طیف کاملی از منسوجات و کالای خواب دارید؟

ما در محصولاتی تخصص داریم که راحتی فوق العاده ای را برای مهمانان شما ایجاد می کنند. ممکن است در حال حاضر یک تامین کننده کتانی تجاری برای ملحفه، حوله و غیره داشته باشید، اما استفاده از بالش، رویه تخت، لحاف، محافظ تشک و محافظ بالش ما، هر نوع تختخواب را به لوکس بودن آنی تبدیل می کند.

پر کردن  یک دستور العمل منحصر به فرد از الیاف پلی استر با تکنولوژی بالا ساخته دست بشر است که برای ایجاد راحتی “پایین”، سعادتمندانه و پشتیبانی عالی برای سر، گردن و شانه ها طراحی شده است، با مزایای اضافی ضد حساسیت بودن، قابل شستشو در ماشین و چرخاندن. قابل خشک شدن. پر کردن از راحتی منحصر به فرد پایین تقلید می کند که بیش از 80 درصد مردم آن را ترجیح می دهند. مزیت این است که راحتی با قیمت مقرون به صرفه‌تر و بدون آسیب رساندن به پرندگان به دست می‌آید، و پر کردن فواید سلامتی بیشتری نسبت به پایین دارد.اکثر بالش های معمولی با پرکننده پلی استر نامرغوب در انواع و وزن های مختلف پر می شوند. این پرکردگی ها پس از مدت کوتاهی صاف و توده ای می شوند و نیاز به تعویض دارند که هزینه بر است. بالش‌ هتلی  ایجاد شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که میهمانان شما پرکننده‌ای با ارزش و یکپارچگی با راحتی و پشتیبانی بیشتر ارائه می‌کنند.
پر کردن بالش کجا توسعه یافته است؟

پر کردن بالش حدود پنج سال پیش در ملبورن استرالیا به طور خاص برای هتل‌ها، متل‌ها، استراحتگاه‌ها و آپارتمان‌های درجه یک توسعه داده شد تا کیفیت بالش را به طور قابل توجهی برای مهمانان بهبود بخشد. فرآیند توسعه فشرده بود و مستلزم آزمایش کامل و بازخورد کاربر (از جمله هتل ها و کارمندان خانه) بود. نتیجه این است که امروزه ما یک برند معتبر و پیشرو از بالش های لوکس اصیل است که هزاران مهمان از آن احترام می گذارند و از آن لذت می برند.
آیا بالش میکرو ریکاوری و لفت خوبی دارد؟

دستور العمل منحصر به فرد پلی استه با تکنولوژی بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *