پارچه هتلی راه راه ملحفه

پارچه ملحفه هتلی

اگر از کاربرد پارچه در هتل بخواهیم واقعا صحبت کنیم امکان دارد روزها گرم حرف زدن شویم زیر می شود از پارچه مبل، پرده و ملحفه هتل صحبت کنیم تا دستمال‌های نظافت به کار رفته در خانه داری هتل به کار می‌رود. اما در این نوشته ما متمرکز بر روی پارچه‌های ملحفه‌ای در هتل ها هستیم. زمانی که از پارچه هتلی صحبت می‌شود فکر همه ما ناخواسته به سمت رنگ سفید و ملحفه هتلی کشیده می‎شود. بعلاوه اینکه تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است به صورت خام خریداری نمایند، پارچه سفید برای ملحفه است. منسوجات هتلی پارس با سالها سابقه در زمینه تامین منسوجات برای هتل ها آماده مشاوره و عرضه پارچه هتلی اعم از ملحفه و … می باشد. یادآور می‌شویم که در تولید ملحفه هتلی دوخته شده و آماده شده فعال هستیم و در صورت درخواست برای شما انواع ملحفه شامل روبالشی و کاور کشدار تشک، روانداز و کاور لحاف هتلی را تقدیم میکنیم. تا اینجا درباره انواع مختلف پارچه هتلی با نخ‌ها و بافت‌های مختلف صحبت کردیم. دلیل سفیدی ملحفه هتلی برای نظافت بهتر، حس تجملی رنگ سفید، آرامبخشی رنگ سفید و امکان استفاده از مواد شوینده قوی است.

پارچه سفید هتلی

پارچه‌ ملحفه سفید رنگ برای هتلی با نام‌های تترون، پلی استر پنبه، پارچه پنبه ای هتلی، پارچه راه راه در بازار شناخته میشوند و هتل‌ها هم اغلب با همین نام ها به دنبال تهیه پارچه هستند. درصورتی که قصد داشته باشیم به درستی پارچه‌های ملحفه هتلی را تفکیک کنیم میتوانیم بر مبنای ظاهر آنها مانند:  ساده، پارچه سفید هتلی راه دار (راه راه) یا جنس نخ آن مثل: پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه یا پنبه ای آنها را دسته بندی نماییم. ملحفه هتلی با دستگاه تخت باف بافته می‌شود. این پارچه ها تار و پودی هستند که براساس طراحی نوع پارچه با نخ‌هایی از جنس مختلف و با ضخامت یا نمره‌های 20، 30 یا 40 در حال حاضر بافته می‌شوند. ما بهترین پارچه‌های ممکن براساس قیمت، کیفیت و دوام را که بر اثر سالها استفاده هتل‌ها و تجربه نساجی برای شما می‌توانیم تامین نماییم. برای مشاوره تخصصی خرید پارچه ملحفه هتلی با ما تماس بگیرید.

خرید پارچه ملحفه برای هتل

شما می‌توانید پارچه هتلی را از تامین کنندگان مختلفی تهیه نمایید. اما ما می‌توانیم این کار را با تخصص بیشتر و راحتی شما برای شما انجام دهیم. همانطور که برای بسیاری از پروژه‌ها در تامین منسوجات آنها تلاش کرده‌ایم. اما از هر کسی خواستید پارچه بخرید به جزئیات آن مثل نوع نخ، وزن، کیفیت بافت و عرض پارچه توجه کنید.

پارچه سفید برای هتل ملحفه

قیمت پارچه ملحفه هتلی

قیمت پارچه ملحفه هتلی بستگی به عرض پارچه،جنس نخ آن، وزن تکمیل شده آن و نوع بافت آن دارد. با توجه به اینکه تامین پنبه این روزها به سختی انجام می شود. قیمت ها به روز هستند می توانید با شماره 09122531384 تماس بگیرید.

3 دیدگاه

  1. بازتاب: پارچه تترون سفید - منسوجات هتلی پارس

  2. بازتاب: خرید ملحفه هتلی - منسوجات هتلی پارس

  3. بازتاب: پارچه تترون هتلی - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *