روم سرویس هتل ها

نحوه بهبود خدمات اتاق هتل

تازگی سرویس اتاق چیزی است که مهمانان هرگز از آن خسته نمی شوند. پس از یک روز بزرگ گشت و گذار، یک دوش آب گرم و به دنبال آن سرویس اتاق و یک خواب خوب شبانه یک تجمل خالص است. این ما را از کارهای روزمره و کارهای هفتگی دور می کند. این می تواند واقعاً تعریف کند که “شکست” چیست. و در حالی که این فرصتی است که مهمانان خود را تحت تأثیر قرار دهید، خطر این وجود دارد که آنها را کمی تحت تأثیر این تجربه قرار دهید. مهمان‌ها معمولاً با انتظارات خاص بر اساس تجربیات دیگر، اقامت‌های قبلی یا چیزهایی که آنلاین خوانده‌اند وارد می‌شوند. بنابراین چگونه می‌توانید این انتظارات را برآورده کنید یا فراتر بروید؟ در این وبلاگ نگاهی دقیق‌تر به روم‌سرویس در هتل‌ها می‌اندازیم، و توجه ویژه‌ای به این می‌کنیم که سرویس اتاق عالی چگونه به نظر می‌رسد و اقداماتی که می‌توانید برای بهبود خدمات اتاق در هتل خود انجام دهید.

خدمات اتاق هتل

اهمیت روم سرویس هتل

روم سرویس هتل بسیار بیشتر از تحویل ساده و سرو غذا و نوشیدنی به مهمانان در اتاقشان است و تاثیر آن می تواند فراتر از دیوارهای ملک شما کشیده شود. برای شروع، صرفاً داشتن روم سرویس در هتل شما ممکن است دلیلی باشد که کسی هتل شما را نسبت به هتل دیگری انتخاب کند. ممکن است این نقطه تفاوت باشد که شما را از رقبای خود جلوتر می‌اندازد یا شهرت شما را به عنوان هتلی که می‌تواند با انتهای بزرگ‌تر شهر رقابت کند، ایجاد کند. و در حالی که این جریان درآمد دیگری است، می تواند بسیار بیشتر از آن نیز اضافه کند. سرویس اتاق عالی می تواند درخشش بیشتری به نظرات آنلاین شما ببخشد.

برای افرادی که در مورد اقامت بعدی خود تحقیق می کنند، برخی از سایت های رزرو حتی به کاربران اجازه می دهند نظرات مربوط به مواردی را که به خدمات اتاق اشاره می کنند جستجو کنند. و اگر این چیزی است که مشتاقانه منتظر آن هستید، تصور کنید که این بررسی چگونه بر تصمیم شما در مورد محل اقامت تأثیر می گذارد:«من حدود ساعت 11 شب سرویس اتاق سفارش دادم، سرد به اتاق آمد. برای من واضح بود که قبلاً یخ زده بود و دوباره به درستی گرم نشده بود. این فوق العاده ناامید کننده بود. وقتی یکی دیگر در نهایت ساخته شد و در دمای مناسب سرو شد، یک چنگال نداشت. سپس زنگ زدم و یکی خواستم و به جای چنگال به من بالش دادند.»

بهترین سرویس اتاق هتل چگونه است؟

بررسی‌هایی مانند مورد بالا، شکاف عظیم بین بهترین و بدترین انتهای طیف خدمات اتاق را نشان می‌دهد. و آنها نشان می دهند که چقدر مهم است که ابتدا اصول اولیه را به درستی دریافت کنیم. سرویس اتاق باید حداقل تمام این کادرها را علامت بزند:

  • آسان برای سفارش
  • منویی که نیازهای رایج غذایی را برآورده می کند.
  • در ساعات مناسب در طول روز و شب در دسترس است.
  • به سرعت تحویل داده شد.
  • در دمای مناسب سرو می شود.
  • همراه با همه چیزهایی که مهمان برای خوردن و لذت بردن از غذا به راحتی در اتاق نیاز دارد تحویل داده می شود.

البته، بهترین سرویس اتاق فراتر از اصول اولیه است. این یک لایه دیگر از تجمل به اقامت اضافه می کند و یکی از دلایلی است که مهمانان نظرات خود را ترک می کنند، به دوستان و خانواده خود می گویند و دوباره برای اقامت باز می گردند.

خدمات استثنایی و غذاهای واقعاً عالی چیزهایی هستند که مهمانان را در مورد سرویس اتاق شما هیجان زده می کند. اما واقعاً چگونه می‌توانید سرویس اتاق خود را بهبود ببخشید؟

 

رم سرویس هتل

توصیه‌هایی برای بهبود خدمات اتاق در هتل

برای ارائه خدمات عالی، باید بتوانید آنچه را که مهمانان می خواهند ارائه دهید و این به معنای شناخت مهمانان و انتظارات آنهاست. چرا آنها بازدید می کنند؟ اهل کجا هستند؟ آنها در چه گروه درآمدی قرار می گیرند؟ سرگرمی‌های آنها چیست؟ وقتی در زادگاهشان هستند کجا می‌خورند؟ همچنین می توانید با درخواست بازخورد و خواندن نظرات آنلاین برای ملک خود و هتل های مشابه اطراف، به سرعت و به راحتی تصویری از خواسته‎‌های مهمانان خود دریافت کنید. راه های موثر دیگر برای بهبود خدمات اتاق در هتل عبارتند از:

  1. حسابرسی کنید که سفارش دادن چقدر آسان است. هیچ چیز برای مهمانان خسته کننده تر از رد نکردن اولین مانع نیست. آیا خط تلفن اختصاصی دارید که همیشه در آن حضور داشته باشید؟ یا برنامه ای برای مدیریت آن دارید؟
  2. انتظارات را تعیین کنید و ناامید نکنید. آیا منوی شما به درستی موارد را توصیف می کند؟ آیا سیستمی برای اطلاع رسانی به مهمانان در مورد زمان انتظار فعلی دارید؟ آیا این سیستم‌ها برای برآوردن انتظارات تعیین‌شده کار می‌کنند؟
  3. آیا تجهیزات مناسبی برای تحویل غذا و نوشیدنی در دمای مناسب و بدون ریختن مواد دارید؟
  4. ارائه همه چیز است – آیا سرویس اتاق شما منعکس کننده این است؟ آیا وعده های غذایی شما اشتها آور به نظر می رسد؟ آیا قسمت غذاخوری داخل اتاق تمیز و مجهز است؟
  5. آیا “سرویس” را در سرویس اتاق قرار می دهید؟ آیا شخصی که غذا یا نوشیدنی را تحویل می دهد، حس گرم و دوستانه ای به تحویل می دهد؟ آیا آنها قبل از رفتن بررسی می کنند که همه چیز خوب است؟
  6. آیا بعداً برای دریافت بازخورد پیگیری می کنید؟ این اطلاعات می تواند به شما در ادامه بهبود خدمات کمک کند.
  7. آیا برای موقعیت های خاص راه بیشتری را طی می کنید؟ اگر می‌دانید که مهمان‌ها سالگرد یا تولدی را جشن می‌گیرند، کمی سورپرایز دسر یا گل به این مناسبت اضافه کنید.

زاویه دیگر برای بهبود خدمات اتاق این است که در نظر بگیرید آیا برون سپاری گزینه بهتری است یا خیر. اگر منابع لازم برای انجام خدمات اتاق را به درستی ندارید، همکاری با یک رستوران محلی ممکن است گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید. می توانید برای ایجاد یک منوی ویژه که مختص ملحفه هتل شما است، با یکدیگر همکاری کنید.

خدمات اتاق هتل باید در نظر گرفته شود

افزودن علاقه بیشتر به ارائه خدمات اتاق شما می تواند به جذب مهمانان بیشتر و افزایش اعتبار و بازگشت شما کمک کند. اضافه کردن برخی از این گزینه ها را در نظر بگیرید:

  • ماشین‌های فروش لوکس با میوه، آب‌میوه‌ها و سایر میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌ها برای ارائه خدمات شما خارج از ساعات سرویس اتاق استاندارد.
  • گزینه های «بگیر و برو» مانند ساندویچ، کلوچه، سالاد و آبمیوه بطری در سالن برای میان وعده یا صبحانه.
  • میان‌وعده‌های داخل اتاق که تولیدکنندگان محلی را به نمایش می‌گذارد.
  • پاپ کورن یا آجیل رایگان همراه با نوشیدنی تحویل داده می شود.
  • معاملات آخر هفته موضوعی که شامل سرویس اتاق می شود.
  • نوشیدنی های خوش آمد گویی بر اساس آنچه مهمانان در اقامت های قبلی از آن لذت برده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *