خواب راحتی با تشک و بالش هتلی

نکاتی برای داشتن خوابی بهتر در هتل

خواب راحت در اتاق های هتل در واقع بیش از هر چیز دیگری به دانش مربوط می شود. اکثر اتاق‌های هتل راحت هستند، اما خوابیدن در هتل مانند خوابیدن در تخت خود نیست. می توانید با برنامه ریزی قبلی و همراه داشتن چند مورد، اتاق هتل خود را راحت تر کنید.

قبل از رسیدن اتاق هتل را انتخاب کنید

برخی از هتل ها امکان چک-این آنلاین را دارند. با تکمیل فرآیند ورود، احتمالاً این فرصت را خواهید داشت که اتاق خود را انتخاب کنید. اگر امکان پذیرش الکترونیکی وجود ندارد، می‌توانید از قبل با هتل خود تماس بگیرید یا هنگام ورود درباره انتخاب اتاق صحبت کنید. به طور کلی، اتاق‌های طبقات بالاتر ساکت‌تر هستند و اتاق‌های نزدیک چاه آسانسور و دستگاه‌های یخ‌ساز پر سر و صداتر هستند.

کم نوری برای خوابیدن در هتل

بالش و ملحفه خود را به همراه داشته باشید

اگر می‌خواهید خوابی عالی داشته باشید و فضای زیادی در چمدان خود دارید، در سفر بالش و ملحفه‌های خود را همراه داشته باشید. لازم نیست نگران بالش های چهارگوش هتل، آلرژی به پایین یا بالش های خیلی چاق یا خیلی صاف باشید. رایحه آشنای مواد شوینده لباسشویی شما به شما کمک می کند تا سریعتر بخوابید. اگر فضا زیاد است، روبالشی خود را بسته بندی کنید و روی بالش هتلی بگذارید. می‌توانید قبل از رسیدن به هتل از پذیرش بخواهید اطلاعاتی درباره تشک هتلی به شما بدهد که بتوانید خواب راحتتری را تجربه کنید.

بالش و ملحفه هتلی

برخی وسایل کوچک را به همراه داشته باشید

هیچ چیز اتاق هتل را دنج تر از وسایل تجملی کوچکی که از خانه می آورید نمی سازد. دمپایی‌های اتاق خواب راحت انتخاب خوبی هستند و برای کف های ترازو ایتالیایی و شب های سرد کانادایی عالی هستند. یک پرتاب نرم می‌تواند به گرم نگه داشتن شما در اتاق هتل و هواپیما کمک کند و پرتاب فضای چمدان زیادی را اشغال نمی‌کند. راه دیگری برای لذت بردن از خود این است که شامپو، صابون و سایر لوازم بهداشتی خود را در ظروف 100 میلی لیتری مناسب TSA قرار دهید تا هنگام سفر با عطرهای آشنا احاطه شوید. البته که اکثر هتل‌ها ملزومات بهداشتی را دارا می‌باشند. ولی برای راحتی خود یا اگر با وسایل هتل راحت نیستین به همراه داشتن این‌ها به نفع شما می‌باشد.

انبار

تنقلات و غذاهای راحت را در چمدان خود قرار دهید تا بتوانید طبق برنامه منظم خود غذا بخورید. میله‌های پروتئین، فنجان‌های سوپ «فقط آب داغ اضافه کنید»، وعده‌های جداگانه غلات و بلغور جو دوسر، همه به خوبی سفر می‌کنند. از قهوه ساز اتاق هتل خود برای گرم کردن آب استفاده کنید. سیب و موز در کیسه های دستی به خوبی جابجا می شوند، البته به شرطی که آن ها را در قسمت بالایی بسته بندی کنید. چای یا قهوه مورد علاقه خود را نیز از خانه بیاورید. قهوه آسیاب شده را در کیسه های پلاستیکی کوچک بسته بندی کنید و چند فیلتر قهوه با خود حمل کنید. به یاد داشته باشید که قاشق و چنگال های پلاستیکی را بسته بندی کنید تا بتوانید از خوراکی های خود لذت ببرید.

پریز برق بیشتر برای راحتی!

برخی از اتاق های هتل دارای پریزهای زیادی هستند، اما برخی دیگر تنها دو یا سه پریز دارند. برخی از اتاق‌ها دارای خروجی‌های پایه لامپ هستند که ممکن است برای برخی از شارژرهای شما در بهترین زاویه نصب نشوند. برای آسان‌تر کردن شارژ دستگاه‌های الکترونیکی خود، یک نوار برق کوچک، یا بهتر است بگوییم، یک سیم اتصال با یک پریز سه پریز در انتهای آن همراه داشته باشید.

درب خود را ایمن کنید و اتاق خود را روشن کنید

برخی از وسایل ایمنی کوچک مانند چراغ خواب، زنگ درب و درب را بسته بندی کنید تا خیالتان راحت باشد. نور شب به شما کمک می کند راه خود را در اتاق هتل خود پیدا کنید، و زنگ توقف درب و زنگ درب، سطح بیشتری از محافظت در برابر مزاحمان را افزایش می دهد. اگر احساس امنیت کنید بهتر خواهید خوابید.

در این نوشته به نکاتی درباره اینکه چه وسایلی همراه داشته باشیم تا خواب بهتری داشته باشیم پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *