پذیرس مهمان هتل انداز

خوش آمد گویی توسط میزبان در هتل های انداز Andaz

خوش آمد گویی توسط میزبان در هتل های انداز Andaz

نام تجاری Hyatt’s Andaz جایگزین مفهوم پذیرش میز جلو سنتی شد که توسط میزبان ها در لابی برای دیدار با مهمانان در هنگام ورود به هتل می باشد. سیستم خوش آمد گویی توسط میزبان در هتل های انداز Andaz بسیار جالب است. Joe Brancatelli، متخصص کسب و کار گردشگری مشاهده کرد:

شما وارد هتل شده اید و از شما  برای نشستن و نوشیدن یک لیوان نوشیدنی و یا یک فنجان قهوه دعوت شده است. (یکی از ویژگی های انداز فعال بودن کافه لابی  در 24 ساعت شبانه روز  و7 روز هفته است.) میزبان پس از اتمام ثبت نام در یک تبلت  هنگامی که شما در حال نوشیدن هستید امضای قرارداد را انجام می دهید و سپس میزبان شما را به سمت اتاق شما هدایت می کند.

انداز نیویورک

هتل انداز

تونی هینترستیسر، مدیر کل Andaz در روزنامه وال استریت می گوید: “روش کار انداز ارائه خدمات عالی به صورت آرام است.” “کار شخص میزبان (پذیرش) بسیار متفاوت است [از یک کارمند اداری میز جلو]. قرار است آنها مانند رهبر اجرای سمفونی باشند. ما می خواهیم آنها  در هنگام ورود شما به هتل نیازهای شما را پیش بینی کنند، شما را آرام کرده و در طول اقامت خود وقتی به کمک نیاز دارید اطمینان کنیم که با آنها تماس می گیرید. “

به نظر می رسد که این رویکرد در رضایت مهمانان بسیار موثر بوده و هر دو مکان هتل انداز در نیویورک در میان ده رتبه برتر شهر در نظر گرفته شده اند.

برای مشاهده مطالب اصلی روی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *