عکس تشک هتل هیلتون

بهترین تخت برای هتل

مسافرین چه نوع تخت خوابی برای هتل می خواهند:

پس از یک روز سفر طولانی، ایستادن روی پای خود در یک کنفرانس و یا عجله کردن برای رسیدن به جلسات مختلف، کیفیت پایین خواب شما در اتاق هتل شما می تواند تمام سفر و برنامه شما را خراب کند. اغلب کیفیت خواب شما بستگی به چیدمان تخت و بالش  و تشک هتلی که شما روی آن می خوابید دارد. یک بار در طی یک سفر تجاری، تختخواب هتلی خیلی ناراحت کننده بود؛ من در واقع بالش های مثل تخته را روی هم گذاشتم و در روی این نیمکت!!! آنها خوابیدم. نیازی به گفتن نبود، این آخرین بار بود که من در آن زنجیره هتل ماندم.
برای کمک به شما در اجتناب از شبهای بی خوابی و درد پشت کمر و گردن ناشی از آرامش خوابیدن هتل، لیستی از بهترین تختهای هتل را تهیه کرده ام. به جای تمرکز بر هتل های لوکس، من بر روی مارک هایی که احتمالا به عنوان یک مسافر کسب و کار به طور مرتب با آن روبرو می شوند تمرکز کردم. این تخت ها بسیار محبوب هستند.
  •  وستین Westin :

تخت معروف بهشتی در هتل های وستین، شب آرام را با تشک بزرگ pilllowtop و ملحفه مخملی تخت، تضمین می کند. بالش ها بسیار راحت و از جنس الیاف بدون آلرژی ساخته شده اند.

 

  •  هیلتون :

تخت و باکس هتلی سفارشی

تخت و باکس هتلی

تختخواب بی سروصدای هتل هیلتون به خوبی شناخته شده است. تشک هتل هیلتون توسط Serta طراحی شده است تا یک “خواب آرام” برای شما ایجاد کند. پشتیبانی از فنر اضافه شده و طراحی داخلی مانع از خرابی تشک می شود و طراحی بسیار زیبای تزئین شده با بافت منحصر بفرد خودش موجب گردش خون می شود.

  •  DoubleTree by Hilton :

DoubleTree تخت خواب های با خواب شیرین را ارائه می دهد،  این تشک به خصوص طراحی و ساخته شده بر پایه کاهش حرکت و با کیفیت بالا است. به عنوان ویژگی اضافه شده، تشک آن مقاوم در برابر اشتعال است.

  • هتل ماریوت:

  ماریوت خودش تشک های خود را طراحی و به سفارش تولید می کند. مهمان (مسافر) این رختخواب را دوست دارد، زیرا فوم خاصی در آن استفاده شده که احساس “فرو رفتن” را کاهش می دهد که ممکن است در تشک های دیگر احساس کند (مخصوصا هنگام خواب با یک شریک کنار شما). ماریوت همچنین تختی به نام  Inerspring را ارائه می دهد که برای کسانی که ترجیح می دهند یک تشک سفت تر باشد ترجیح داده می شود.

  • هتل هایت Hyatt :

علامت تشک های هتل هایت  Hyatt Grand Bed وGrand Bed II است. این تشک ها نرم بوده و برای حفاظت بیشتر از پشت (کمر) طراحی شده اند. علاوه بر این، تشک حرکات شریک زندگی شما را کاهش می دهد.( به دلیل استفاده از اسکلت فنر متصل با غلتیدن و نشستن و برخاستن همسر شما، شما آن را متوجه نمی شوید)

  • هتل شرایتون Sheraton :

Mattress Simmons که به طور خاص برای هتل Sheraton طراحی شده است، از پارچه های نقش دوزی شده و فوم آستری ساخته شده با فنرهای بسته بندی شده  به صورت جداگانه (فنر پاکتی – فنر منفصل)  که در نهایت یک تشک مجلل برای غرق شدن در شبی خوب با خواب آرام است.

  • هتل W Hotel:

تخت هتل W با استفاده از Simmons طراحی شده است تا نقاط ضربه را با Viso Memory Foam خاص خود طراحی کند.

 

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که این تخت ها در اکثر مکان ها یافت می شود اما نه همه آنها. 

 

بالش

فراموش نکنید که  کیفیت خواب در هتل به بالش هتلی شما نیز بستگی دارد. همان هتل زنجیره ای که من در ابتدا ذکر کردم به داشتن بالش ناراحت کننده مشهور شده است. بسیاری از هتل ها امکان انتخاب بالش در اتاق را به شما ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید بالش که برای تخت شما حاضر می کنند نرم باشد یا سفت. هتل ها همچنین شروع به ارائه منوهای بالش می کنند که به شما امکان می دهد از انواع بالش ها انتخاب کنید. من از چندین مورد از این استفاده کرده ام و واقعا با انتخاب بالش من بخوبی خوابیده ام.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *