پارچه ملحفه هتلی راه راه

پارچه هتلی راه راه

پارچه راه راه به پارچه هتلی معروف است. اما پارچه راه راه دارای رنگ بندی های مختلفی است که به دلیل زیبایی پارچه های هتلی و درخواست مشتریان به بازار عرضه شده. در هتل ها اما از پارچه سفید رنگ می‌بایست استفاده شود، به همین دلیل پارچه های هتلی راه راه سفید هستند.

اگر بخواهیم در مورد تاریخ استفاده از پارچه راه راه در هتل صحبت کنیم لازم است بگوییم که پارچه هتلی در هتل‌های 5 ستاره ابتدای دهه نود میلادی به رنگ سفید تغییر رنگ دادند. دلیل سفیدی ملحفه هتلی برای نظافت بهتر، حس تجملی رنگ سفید، آرامبخشی رنگ سفید و امکان استفاده از مواد شوینده قوی است. اما پس از انتخاب رنگ سفید برای ملحفه هتلی، هتل‌ها برای تمایز و تنوع بخشی و ایجاد سمبل یا نماد به سمت پارچه‌های راه راه یا راه دار متمایل گشتنند. شنیده شده است که اولین بار در دنیا، این هتل شرایتون بود که  این ملحفه‌های راه راه  را در هتل خود به کار گرفت اما برای این نظریه سندی پیدا نکردیم. اما به هرحال ایجاد یک طرح جدید در بافت پارچه‌های سفید آن را زیباتر کرد فضا را بزرگتر نشان داد و به همین دلایل در بیشتر هتل‌ها متداول شد.

پارچه هتلی راه راه ملحفه

طرح های پارچه راه راه

پارچه راه راه، دارای راه هایی با عرض 1 سانت، 2 و 3 سانتیمتر است. اما در بازار ایران بیشتر طرح 1 سانتیمتری طرفدار دارد.

قیمت پارچه راه راه هتلی

شرکت‌های زیادی به تولید این نوع پارچه ها مشغول هستند اما محدوده قیمتهای آن ها بسیار متفاوت است. پس برای اینکه بتوانید قیمت ها را مقایسه کنید باید جزئیات بیشتری بدانیم که دلیل این همه تفاوت قیمت در چیست؟ خب در ادامه عوامل موثر در تعیین قیمت پارچه هتلی را میبینیم:

1.جنس نخ به کار رفته:

نخ میتواند از جنس پنبه، پلی استر، فیلامنت، اسپان و … باشد

2. نمره نخ:

نخ ها میتوانند ضخیم تر و یا نازک تر باشند. خب هرچه نخ نازک باشد بافت ظریفتری میطلبد و پارچه لطیف تری هم خواهیم داشت

3. نوع بافت پارچه

پارچه به صورت ساده بافته شده یا کجراه

4.وزن پارچه؟

خب وزن میتواند نشان دهنده میزان نخ به کار رفته، ضخامت پارچه و کیفیت آن باشد

5. عرض پارچه

برای ملحفه اصولا پارچه عرضی بین 2 تا 3 متر دارند. خب مهم است عرض پارچه را بدانیم زیرا اصولا قیمت پارچه 1 متر و در عرض آن است.

خرید بالش هتلی

خب حالا میتوانیم تصمیم بگیریم قیمت پارچه را چطور میتوان مقایسه کرد.

ما انواع پارچه راه راه هتلی را داریم که میتوانید با ما تماس بگیرید و قیمت را استعلام نمایید.

خرید پارچه هتلی راه راه

برای خرید پارچه راه راه هتلی کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن آن را برای شما تامین نماییم. ما پارچه های متعارف بازار را در اختیار شما خواهیم گذاشت و اگر پارچه خاصی بخواهید میتوانیم برای شما واردات را انجام داده یا در صورت امکان در ایران ببافیم.

1 دیدگاه

  1. بازتاب: پارچه ملحفه هتلی - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *