لحاف لایت هتلی

لحاف لایت هتلی

لحاف لایت که در هتل ها بیش از پیش رایج شده است یک لایه الیاف ضد حساسیت است که در یک غلاف پارچه ای قرار گرفته است. چهار طرف این لحاف دارای بند است که به قلاب کاور لحاف بسته شده و مانع از حرکت لحاف در کاور لحاف می شود.

لحاف لایت جایگزین پتو؟

به چند دلیل لحاف لایت به پتو در هتل ها ارجحیت یافت که باعث رشد استفاده از لحاف لایت هتلی شد:

  1. ضد حساسیت بودن الیاف لحاف لایت
  2. سبک بودن
  3. راحتی برای کاور کردن، و خفظ نظافت بیشتر
  4. سفید بودن
  5. استاندارد هتلی
عکس لحاف لایت هتلی

لحاف لایت سفید هتلی

در سیستم لحاف لایت و کاور لحاف در هتل و حتی در منازل تنها زمانی لحاف را باید شست که آلودگی به سطح لحاف رسیده باشد ولی در بهداشت رویی شستن کاور لحاف بعد از هر میهمان یا به در خواست مهمان کافیست.

انواع لحاف لایت هتلی

انواع لحاف لایت هتلی

معیارهای خرید لحاف هتلی مناسب:

  • الیاف
  • پارچه
  • نوع دوخت

الیاف باید ضد حساسیت باشند و همینطور نرم، بسته به نوع آب و هوای منطقه می توانید از از لحاف های سنگین تر یا سبکتر استفاده کنید.

یک لحاف لایت خوب، لخت است

وقتی الیاف و پارچه مناسبی در لحاف لایت استفاده شده باشد، باعث لختی لحاف می شود که به راحتی روی بدن قرار گرفته و دور بدن را می پوشاند.

خرید لحاف لایت هتلی

برای خرید لحاف لایت هتلی کافیست به این معیارها توجه کنید. البته لحاف لایت با پارچه سفید رنگ برای هتل ها به کار میرود. همچنین شستن لحاف لایت به سادگی انجام پذیر است اما باید قبل از شستشو بنابر دستورالعمل شستشو که توسط تولید کننده اعلام می شود عمل نمایید.

بررسی دقیق تر لحاف هتلی

در هتلتکستایل شما می‌توانید لحاف‌ لوکس هتلی را مثل هتل های سراسر اروپا در حال حاضر برای خانه خود سفارش دهید.

 

لحاف سفید هتلی

قیمت لحاف لایت هتلی سفید

لحاف هتلی براساس ماده پرکننده، جنس پارچه و بسته بندی و همینطور شرکت تولیدکننده دارای قیمت های مختلفی است. ما میتوانیم انواع لحاف سفید هتلی را از شرکت های مختلف با بهترین قیمت برای شما تامین نماییم کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین لحاف هتلی را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

تخت خواب هتل – به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارند

چه مسافری در تعطیلات باشید، مسافر تجاری یا مسافر شهری، همه کسانی که در سفر هستند یک ویژگی مشترک دارند: در پایان روز می خواهند طولانی بخوابند، عمیقاً و بیش از همه آرام. بنابراین سرمایه گذاری روی تخت خواب‌های مجلل و با کیفیت همیشه بسیار زیاد است، زیرا خواسته‌های صاحب هتل فوق العاده زیاد است.
از یک سو، مهمان باید در یک تخت تقریبا غریبه بسیار راحت باشد و ملافه های تنفس پذیر ، بهداشتی و تمیز و راحت را پیدا کند و از طرف دیگر تخت خواب باید به راحتی تمیز شود و سخت پوشیده شود.

پتویی مناسب برای شبهای گرم تابستان

برای شب های گرم تابستان ، ما لحاف‌های با کیفیت بالا و سبک تابستانی را ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد آرام بخوابید.لحاف‌های بسیار نازک ساخته شده از درجه یک به گونه ای طراحی شده اند که هوا می تواند از طریق آن عبور کند و با وجود یک شب گرم تابستانی ، به خواب آرامش مورد نیاز خود برسید.

لحاف گرم کننده برای عصرهای دنج در زمستان

بیرون هوا سرد است و شما فقط یک لحاف گرم و نرم می خواهید. با این حال اغلب، آنقدرها که دوست دارید گرم نمی شوید. برای چنین مواردی توصیه می کنیم به عنوان مثال لحاف سنگین هتلی را برای راحتی پیشنهاد می‌کنیم، که به لطف دوخت شبکه ای و الیاف نرم و کرک مانند و همچنین دارای خاصیت ارتجاعی کاملی است که خواب آرام را تضمین می کند.

انواع لحاف سفید هتلی

براساس جنس ماده پر کننده میتوان انواع مختلفی از لحاف هتلی را دسته بندی کرد و همینطور نوع دوخت که با هم بررسی میکنیم. ماده پر کننده یعنی آن قسمتی که داخل پارچه است و به لحاف حجم میدهد و ما آن را نمیبینیم که میتواند موارد زیر باشد:

  • الیاف مصنوعی (که خودش چند نوع دارد)
  • پر پرنده (که نوع پرنده و اینکه از کدام بخش بدنش باشد تفاوت دارند)
  • الیاف طبیعی مثل پنبه یا پشم

خب با توجه به تجربه های زیادی که در صنعت هتلداری داریم پر و الیاف طبیعی ممکن است حساسیت زا باشند یا بوی خوشایندی نداشته باشند (مثل پر و پشم) هرچند به مدل های مختلف تمیز و شسته شده باشند. پس ترجیح ما لحاف های الیافی با کیفیتی است که کمترین چالش را با آنها داریم. الیاف سیلیکونی که نرم، لطیف، با یک پف زیبا و در عین حال سبک.

 

خرید و قیمت لحاف هتلی

 

اندازه‌های استاندارد لحاف هتلی

لحاف لایتی که هتل ها استفاده می کنند مانند تخت‌ها در 2 سایز یک و دو نفره طراحی و عرضه می‌شوند. لحاف استاندارد هتلی برای تخت یک نفره در ابعاد 160*220 سانتیمتر است که برای تخت های با عرض 90، 100 یا 120 میتوان از آنها استفاده کرد. برای تخت های دو نفره نیز سایز 200*220 و 240*220 سانتیمتر عرضه می شوند خب برای تخت های کوچکتر مثل 140*200 و 160*200 همان لحاف کویین یا 200*220 مناسب است و برای تخت کینگ سایز نیز سایز 240*220 گزینه بهتری است. در واقع طول لحاف یا پتوها 220 سانتیمتر است و بسته به عرض تخت میتوان از سایزهای مختلف استفاده کرد.

یک نکته جالب برای اینکه بدانید چطور یک لحاف اندازه گیری می شود. شما می توانید اندازه کامل لحاف جدید خود را با اندازه گیری دور بدن و افزودن 40 سانتی متر به نتیجه بدست آورید. این به شما حداقل عرض پتو جدید خود را می دهد. ما اندازه های استاندارد صنعتی را برای شما گردآوری کرده ایم. فراموش نکنید که وقتی قصد خرید لحاف دو نفره را دارید ، احساس گرمای شریک زندگی شما ممکن است با احساس گرمای شما متفاوت باشد. یک خواب خوب و آرام تنها در صورتی می تواند تضمین شود که ترجیحات مربوطه را در نظر بگیرید. ابعاد صنعتی لحاف لایت هتلی:

  • یک نفره 160*220 سانتیمتر
  • دونفره کویین 200*220 سانتیمتر
  • دو نفره کینگ 240*220 سانتیمتر

لحاف هتلی سفید لایت

برای انتخاب به کمک نیاز دارید؟

خب کار اصلی ما تجهیز هتل ها و خدمات رسانی حرفه ای به آنهاست. آنها با ما تماس میگیرند و نیازهای خود را اعلام میکنند و با به سرعت به نیازهای آنها پاسخ میدهیم چون درک کاملی از کسب و کار هتل و هتلداری داریم. همینطور ما به شما مشاوره شخصی و تخصصی رایگان ارائه می دهیم. اغلب مشتریان با ما تماس می گیرند و مایلند بدانند که آیا می توانیم به آنها کمک کنیم، زیرا آنها در یک هتل اقامت داشته اند، اما نمی دانند که چه نوع تشک، بالش یا پتوی هتل بوده است، اما مایلند آن را برای خانه خود داشته باشند. به
در اینجا اغلب اتفاق می افتد که هتلی که در آن اقامت دارید اطلاعاتی ندارد یا در اختیار شما نمیگذارد، اما این مانع از ارائه خدمات عالی به شما نمی شود. کارکنان ما تمام تلاش خود را می کنند تا در اسرع وقت دریابند که کدام تخت خواب هتل در هتل استفاده می شود و سپس به شما پیشنهاد شخصی می دهد.

2 دیدگاه

  1. بازتاب: پارچه تترون هتلی - منسوجات هتلی پارس

  2. بازتاب: بهترین لحاف هتلی - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *