حوله هتلی در تخت هتلی

حوله‌ حمام هتلی

معمولا بسیاری از ما پس از پیمایش مسیرهای طولانی در سفرها و اقامت در هتل ‌‌‌‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می نماییم. حوله‌‌های هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می باشد که مهم ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است.

حوله حمام هتلی یکی از پر مصرف ترین محصولات در هتل ها می‌باشد. حوله های هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید میشود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله ها از مرغوب ترین آنها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند میبایست وسایل بهداشتی که در هتل استفاده میشود از بهترین آنها باشد تا مسافران اقامتی بیاد ماندنی را تجربه نمایند و یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله ها می‌باشند.

حوله اتاق هتلی

ویژگی‌های حوله‌های هتلی

  • سایز مناسب
  • عدم ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی
  • قدرت جذب آب مناسب
  • دوام و عمر مناسب
  • وزن مناسب
  • قیمت مقرون به صرفه
  • لطافت و نرمی و حفظ آن در شستشوی مداوم

انواع حوله‌های هتلی  بر اساس جنس

همه ی هتل ها از یک جنس نیستند. بعضی حوله ها به خاطر کیفیت و دوامشان شناخته شده اند. انواع حوله های هتلی بر اساس جنس عبارتند از:

حوله از الیاف پنبه

حوله از جنس پنبه یکی از رایج ترین انواع حوله است. حوله های پنبه ای با کیفیت قیمت مناسبی هم دارند. به هیمن خاطر اگر دنبال قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید به دنبال حوله های هتلی پنبه ای بروید.

جنس حوله از پنبه مصری

این حوله یکی از پر طرفدارترین انواع حوله های هتلی است. این حوله بر خلاف پنبه معمولی، الیف بلندی دارد. بنابراین نرمی و لطافت بیشتری هم دارد. دوام این نوع حوله ها بسیار بالا است. حوله از جنس پنبه مصری در فهرست خرید حوله بسیاری از هتل های بین المللی است.

حوله از جنس الیاف بامبو

الیاف بامبو قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارد، برای همین است که خرید حوله بامبو انتخاب خوبی برای کسانی که به بیعت علاقه دارند، است. این حوله آنتی باکتریال است.

حوله هتل هیلتون

پنبه ترکی

الیاف پنبه ترکی هم مانند پنبه مصری بلند مدت هستند. به همین علت انواع حوله ازاین جنس نرم و بادوام هستند. از آنجا که این الیاف بلند هستند، محکم‌تر به هم بافته می‌شوند، در نتیجه انواع حوله از پنبه ترکی بسیار جاذب هم هستند.پنبه ترکی ها کمی درخشندگی هم دارند که به همین علت به حوله زیبایی می دهد.

انواع حوله‌های هتلی براساس اندازه و کاربرد

نکته مهم برای خریداران حوله های هتلی اندازه انواع حوله هتلی است. اندازه های مختلف حوله عبارتند از:

حوله‌ حمام

حوله حمام از اندازه ۶۸ در ۱۳۲ سانتی‌متر تا ۷۶ در ۱۴۷ سانتی‌متر وجود دارد. این حوله‌ها مناسب حمام‌های کوچک در هتل‌ها، و حمام ویژه کودکان و حمام مهمان در خانه‌ها هستند. حوله حمام استاندارد برای بیشتر فرایند خشک‌کردن پس از حمام ایدئال است، از گرفتن آب بدن گرفته تا پیچیدن دور موهای خیس و حتی خشک‌کردن بچه‌ها بعد از حمام.

حوله حمامی هتلی

ملحفه‌ حوله‌ای

حوله ملحفه ای یا ملحفه حوله ای از اندازه ۸۸ در ۱۵۲ سانتی‌متر تا ۱۰۱ در ۱۷۷ سانتی‌متر است. این حوله‌ها مناسب حمام‌های بزرگ و حمام اتاق‌خواب‌های مستر در خانه‌ها هستند. ملحفه های هتلی حوله‌ای همان حوله حمام هستند، اما اندازه بزرگ‌تری دارند و راحت‌تر دور بدن پیچیده می‌شوند. این بهترین حوله هتلی است و حس خاصی به مهمان‌های هتل شما می‌دهد. ضمن آنکه بسیار مناسب افرادی هستند که جثه بزرگی دارند.

حوله‌ دست

حوله دست از اندازه ۴۰ در ۷۱ سانتی‌متر تا ۴۵ در ۷۶ سانتی‌متر وجود دارد. این حوله‌ها مناسب همه حمام‌ها و دست‌شویی‌های مهمان در خانه‌ها هستند. هر اتاق هتلی به حوله دست هم نیاز دارد. این حوله‌ها اندازه مناسبی برای دردست ‌گرفتن دارند. حوله‌های دست بسیار کاربردی، ارزان‌قیمت و البته ضروری هستند.

حوله انگشتی

حوله انگشتی معمولا در اندازه ۲۷ در ۴۵ سانتی‌متر عرضه می‌شود. این حوله مناسب حمام‌های کوچک و دست‌شویی مهمان در خانه‌هاست. حوله‌های انگشتی نسخه‌های کوچک‌تر حوله دست هستند. فضای کمتری می‌گیرند و علاوه بر آن، برای تزئین محیط حمام و دست‌شویی هتل هم عالی هستند. این حوله‌ها را می‌توانید به شکل‌های مختلف تا کرده و روی سطوح مختلف حمام و دست‌شویی یا در سبد بگذارید. مهمان‌های هتل عاشق این حوله‌ها می‌شوند

حوله‌ دست و صورت

حوله دست و صورت معمولا اندازه ۳۳ در ۳۳ سانتی‌متر عرضه می‌شود. این حوله‌ها مناسب دوش‌ها و وان‌ها هستند. این انواع حوله کمی با حوله‌های دست فرق دارند. از این حوله‌ها بیشتر برای شست‌وشوی صورت در سینک یا حتی خشک‌کردن سطوح مختلف حمام استفاده می‌شود. خرید حوله دست و صورت را هم می‌توانید در فهرست اقلام موردنیاز هتل خود قرار بدهید.

راهنمای خرید حوله‌های هتلی

برای خرید یک حوله عالی برای هتل بهتر است از راهنمای خرید حوله هتلی که آن را در زیر نوشته ایم استفاده نمایید:

  1. حوله های هتلی هم رنگ بخرید: اگر انواع حوله هم رنگ  برای هتل بخرید که بهتر است سفید باشد، دیگر به سازگار کردن رنگ ها فکر نمیکنید. نگهداری و شست وشوی حوله های هم رنگ برای هتل ها هم راحت تر است. بهترین حوله برای هتل ها، حوله ی سفید است.
  2. حوله با دوبار دوخت بخرید: بهترین حوله آنهایی هستند که لبه هایشان به داخل برگشته و دوبار دوخته شده اند.این حوله ها دوام بیشتری دارند نسبت به حوله هایی که یکبار دوخته شده اند. این حوله ها مناسب هتل ها وخوابگاه ها هستند که زیاد مهمان دارند.
  3. حوله را به صورت کلی بخرید: پیش از اینکه بخواهید حوله را بخرید به تعداد مورد نیاز فکر کنید. حوله را بر اساس تعداد اتاق ها وتعداد مهمان هایتان بخرید تا در مواقع اوج کار، برای تامین حوله مناسب به مشکل برنخورید.
  4. حوله ها باید ضد باکتری باشند: همانطور که قبلا گفتیم جنس حوله باید طوری باشد که باکتری زا نباشد وجنس مرغوبی داشته باشد. پس به اینکه جنس حوله چگونه است و باکتری زا نبودن آن باید مطمین شویم.

2 دیدگاه

  1. بازتاب: معرفی بهترین حوله هتلی - منسوجات هتلی پارس

  2. بازتاب: راهنمای خرید حوله هتلی - منسوجات هتلی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *